Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvordan er det å ha katt i Oslo? Er på flyttefot dit etter jul, og skal ha pus med meg. Er veldig skeptisk til dette, og gruer meg litt. Hvordan går det med dere andre som har katt i storbyen? Holdere dere dem mest inne da, eller lar dere dem slippe ut som de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Kommer vel litt an på hvor og hvordan du skal bo. Jeg hadde katt da jeg bodde i Oslo. Henta henne hos Dyrebeskyttelsen. Hun var bare innekatt. Vi bodde i 3. etasje, så det hadde ikke latt seg gjøre å ha henne ute. Hvordan skulle hun ha kommet seg inn?? :o Dette var en kattunge som altså ble vant til å være inne fra hun var lita, så hun stortrivdes :D Kan nok bli verre å gjøre en utekatt om til en innekatt... Hvis du skal bo i gård/blokk uten egen hage eller noe tror jeg nok det blir vanskelig å ha katta ute. Det beste er vel da om du bor et sted med balkong sånn at du kan lufte henne der innimellom. Ei venninne av meg fikk katta si til Oslo etter at de hadde bodd der en stund. Dette var en voksen katt som var vant til å være ute. Det funka ikke :cry: Venninna mi sendte katta hjem til foreldrene sine hvor hun bor den dag i dag. Konklusjonen min er altså at alt avhenger av hvor vant katta er til å være ute og hvordan du skal bo i Oslo. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå