Gjest Miss.Chanel Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hei ! jeg har nå langt oppklippet bleka hår, mørk utvekst. bølgete bak men rett på sidene. jeg klippet av ca 40cm selv. slitt å fælt. håret når til nedenfor puppene nå. det står mellom bob eller klippe opp mere!? jeg skal først&fremst farge til min naturlige hårfarge. er lei spenner og hestehale igrunn... men har spart lenge da... hva mener dere?
Gjest magala Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Ville heller klippa det i en bob, ikke klippe det opp mer. Min frisør, som jeg forøvrig er veldig fornøyd med, sa at håret bare blir mer slitt og får flere splitta tupper når man klipper det opp for mye. Så hvis du har slitt hår er det nok en bob, eller generelt sett kortere hår tingen for deg Så kan heller frisøren modifisere lengde og form slik den passer ditt utseende, ansiktsform og stil. Håret blir dessuten fryktelig tungt når det er slitt OG langt. Lykke til!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 tusen takk for svar! bob frister mest siden jeg har så og si hatt oppklipt sveis i 15 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå