Høstjenta Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Min samboer og jeg har vært sammen nå i over 5 år og bodd sammen nesten like lenge. Vi er begge 26 år og har greie jobber. Jeg begynner å føle meg klar for å komme videre i livet, med det så mener jeg å gifte oss og starte familie. Problemet er da at hver gang jeg ymter frempå med slike temaer får jeg bare "kanskje det" til svar!!! Begynner å bli litt lei dette, får aldri noe svar på hva han mener og vil....noen som har noen råd eller erfaringer på området? Jeg er litt av den oppfatning at je gikke vil starte familie for sent i livet, og jeg vet han er elsker meg og at det er oss to for fremtiden. Setter stor pris på noen meninger:-)
(-:Domino:-) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Du må jo nestem bare sette deg ned med han og spørre litt mer direkte enn i forbifarten hva han tenker om saken.
Annikken Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ikke for å være kjip, men ei venninne av meg hadde den samme greia. De hadde vært sammen fra 22 til 26, samboere, men han snakket bort alt om forlovelse, bryllup og barn med "kanskje en gang senere". Noen måneder dumpa han henne. Men hun sier i ettertid at det er det beste som kunne skjedd Nå har hun ny kjæreste som har mye av de kvalitetene hun har savnet i ekskjæresten. De har et mer modent forhold, og hun sier det ikke er lett å vite hvor godt man egentlig kjenner hverandre og passer sammen når man blir sammen så ung. (Ja, 21-22 er ungt!) Mener ikke å være bastant, men når menn nøler med sånt, så skal man være litt forsiktig med å tro at det nødvendigvis er den store kjærligheten. Noen ganger sitter man så bra i et forhold at det er vanskelig å bryte ut, selv om det kanskje hadde vært for det beste. Og det går an å være glad i noen uten at man bør leve resten av livet med dem for det. Jeg tror det er en forskjell på "kanskje en gang senere" og "ikke nå, men senere". Det er en liten forskjell der. "Kanskje" er et ord man skal behandle varsomt... men dette er min mening. Og jeg er skeptisk til forhold som startet tidlig. Men det er bare fordi jeg var (og er) så barnslig selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå