Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan en mann virkelig si " jeg er interssert" si ja til å være kjærester - og så hører jeg ingenting. Hva er det for noe da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hvor lenge siden er det han sa det?

var det du som spurte han? kansje han ble tatt litt på senga?

Gjest Gjest
Skrevet
hvor lenge siden er det han sa det?

var det du som spurte han? kansje han ble tatt litt på senga?

2 dager siden

Vi hadde kranglet og han ba meg ikke om å kontakte han mer- og så ba jeg ham huske hva som skjedde mellom oss- da ringte han- og jeg sa jeg ikke orket denne usikkerheten mer og sa da fikk vi bli kjærester : ja, sa han- jeg er interessert..

skulle ringe meg om en 2 dagers tid

og jeg sa: men du ville jo ikke at jeg skulle kontakte deg mer- og han sa "det var jo du som ikke ville det"..

blir forvirret

Gjest Gjest
Skrevet

jeg ville ha kontaktet han å be han møtes så dere fikk snakket ut om alt hva som skjedde å hva dere vil framover.

kansje det er best å fokusere hva dere vil og ikke mase om hvem sa hva og hvorfor.

Gjest jente37
Skrevet

Han sjekket vel sin "markedsverdi"!

Siden du ikke har hørt noe, kan du anta at du ikke er The One. Det er ikke bare oss jenter som har forventninger til kjærester/forhold. Gutta har også det.

Ikke sitt hjemme og sutre over dette. Kom deg ut dit. Masse flere fisk i havet!

Gjest Gjest
Skrevet
Han sjekket vel sin "markedsverdi"!

Siden du ikke har hørt noe, kan du anta at du ikke er The One. Det er ikke bare oss jenter som har forventninger til kjærester/forhold. Gutta har også det.

Ikke sitt hjemme og sutre over dette. Kom deg ut dit. Masse flere fisk i havet!

Sjekket sin markedsverdi?

har ikke hørt noe på dager tidligere helle- men like interessert når jeg tar kontakt, kan bare konkludere med at fyren er RAR- dessuten så sa han at dette var spesiellt, det var kjærlighet, han sier han liker personligheten min, leppene mine, øynene mine, håret mitt- merkelig da hvis ikke jeg er the one liksom, jaja

Skrevet

Folk sier mye rart vettu. Ikke alltid en mener det en sier, og av og til sier en bare deler av det en måtte mene. Og ting er ofte ikke svart eller hvitt. Han liker deg sikker, spørsmålet er bare hvor godt. Og mye tyder vel på at svaret er; ikke godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...