Gjest Pjusk Skrevet 31. juli 2007 #1 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg sitter her uten kart og er dust på geografi. Lurer på følgende: Oslo - København i bil: Hvor lang tid tar det? Siste biten ferje eller bro? Hvordan er reiseruta? Jeg kjører mot Gøteborg, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. juli 2007 #2 Del Skrevet 31. juli 2007 Forsøk www.map24.com, der får du reiseruter. Veldig fint å kjøre over de nye broene istedenfor ferge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 31. juli 2007 #3 Del Skrevet 31. juli 2007 Ett alternativ kan være å følge E6 sørover over Svinesund, forbi Gøteborg til Malmø. Der går det bro over til København. Vil anta at det står skiltet mot København når du kommer til Malmø. Fra Oslo til Svinesund må du vel regne 1,5 til 2 timer litt avhengig av køer. Fra Svinesund til Malmø er det ca. 50 mil (så vidt jeg husker, muligens noe mindre), men veiene er stort sett topp standard (så nær som rett over grensa der det fortsatt er veiarbeid) med fartsgrense 110 km/t. Uten stopp vil du nok gjøre unna dette på ca. 4 timer. Fra Malmø til København er det nok ikke mer enn en halvtime. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. juli 2007 #4 Del Skrevet 31. juli 2007 Denne ruten er den raskeste, vi stoppet flere ganger. På en bensin stasjon fikk vi gratis kaffe og dagens avis, det var koselig. Har kjørt denne ruten på alle årstider. Rett frem hele veien. Breenn dere en god cd til reisen, gjør det koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå