Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt og lest alle de 10 nr i Sandman serien, (på engelsk selvfølgelig) og nå føler jeg et dypt tom rom inni meg.

Er det noen av dere som har tips til andre tegneserier jeg burde lese???? Kanskje også samle på?

Superdupert om noen svarer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel

Da har du oppdaget, ser jeg, Neil Gaimans brillianse! Sandman er en helt super serie. Vil samtidig anbefale deg å ta en titt på Neil Gaimans romaner......"Coraline", "Neverwhere", "American gods"....supre greier.............og dessuten......han har skrevet en illustrert roman....."Stardust"....som er vanvittig bra....og veldig fin.

Jeg vet han har hatt fingeren med i spillet rundt en serie som heter "Books of magic", og jeg har snust litt på den......helt fabelaktig.

Ellers...........tja......Hellblazer er ganske bra, vet jeg..Preacher er også bra.....

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha oppsøkt Outland.....eller en liknende butikk. Der har de peiling. Jeg vet jo ikke hvor du bor da.....men i hver av de større byene her i Norge, vil du finne butikker som kan tegneserier.

Spørsmålet du har....."Jeg har lest Sandman, fra perm til perm....og nå har jeg lyst til å............", har de helt sikkert hørt før.

Milo

Gjest Starya
Skrevet

Leser bare Donald, Spiderman og Nemi, jeg... :sjarmor:

Skrevet

Du kan jo prøva Elfquest?

(Såg på ei side for Elfquest: "Liker du Elfquest, lkiker du sikkert Sandman også." Kanskje det gjeld motsett veg òg? Serien er i alle fall bra!

Skrevet

Henger meg på Milo her og anbefaler Preacher på det sterkeste. Ellers håper jeg du har fått med deg de to albumene med Death, "The High Cost of Living" og "The Time of Your Life". Glitrende!

Ellers er "The League of Extraordinary Gentlemen" av Alan Moore helt fantastisk. Løp og kjøp!

Skrevet

Hmm. Takk for mange tips:)

Forresten jeg har elfquest bøker 12 til 16 (eller lignende) de som handler om framtiden/science fiction.

Det ble for mange å kjøpe tenkte jeg..... I og med at det finnes 1-16 og mange er det a og b i også......

Noen som har lest albumene til Lenore? Er det noe bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...