Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

hei

dette kune ha blitt en veldig langt innlegg men for å hjøre det kort

vi har vært sammen i nesten 6 år.

vi har 2 barn

vi er i 20 årene begge to

jeg skal begynne på skole og han skulle være med.

nå har der seg sånn at vi hadde en stor krangel for 1 måned siden.

etter den sa han at han ikke hadde følelser for meg og ikke ville være sammen med meg mere for vi hadde det ikke bra.

stemmer nok det at vi har hatt opp og medturer, men som alle vet er det jo tungt å ha to små barn.

så det vil jo si at jeg må flytte alene med barne 6 timers kjøretur fra huset "vårt".

mem det som er at etter den samtalen så er liksom alt som før, det er slutt men han kommer bort å koser å finner på alle slags unndskyldinger for å ta på meg å kose. det er også fremdelest sexuelt forhold. det er en veldig flørtende tone mellom oss.

vi har ikke snakket om følelser men i går så spurte han om jeg har følelser for han så sa eg at jeg kan ikke si at jeg ikke har det. men han var sikker på at han hadde null følelser for meg.

jeg har aldri gitt intrykk på at jeg vil at vi skal være sammen. redd for å gjøre meg sårbar.

jeg sporte han i går om han var redd for å gjøre seg sårbar, det ville han ikke svare på.

hvordan skal jeg tolke han? trur dere han vet selv hav han vil?

jeg blir så usikker, vi bor enda sammen men jeg flytter om 2 uker så jeg blir så stressa... vil vite hva hannes tanker er om alt.

vil gjerne ha meninger om dette

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen som har noen synspunkter... ja jeg er utholdmodig:)

trenger virkelig hjelp..

Gjest Gjest_Skytten_*
Skrevet

Hei kjære du

Ærlig talt synes jeg at han høres ut som en tullebukk. Han får jaggu bestemme seg hva han vil. Har han ikke følelser for deg, så har han ikke følelser for deg. Da kan han ikke komme og kose og oppføre seg som om alt er som før! Man kan ikke få både i pose og sekk! Her må du få en avklaring på hva han vil. Gi ham et ultimatum.

Du bør også for din egen selvrespekts skyld ikke la ham leke med følelsene dine slik.

Selvsagt er det ikke lett når man har to barn, men hvis det blir brudd er jeg sikker på at du kommer til å klare deg på egen hånd. Og økonomisk må han jo bidra uansett.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Syns nok han oppfører seg merkelig ja.....men mest sannsynlig er han usikker på hva han vil eller usikker på hvordan fremtiden skal bli.

Ta en prat og fortell virkelig hvordan du føler det i situasjonen og hva slags forhold dere kan ha videre ift barna og lignende! Kanskje best å få ting ut, dere er jo knyttet gjennom barna uansett og gå å være irritert eller usikker på livet. Fortell gjerne hvordan det går :)

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

jeg klar over at dette er ødeleggende for meg, jeg vil gjenrne få ærlig svar, men er så redd.

jeg vil jo at han skal vise meg oppmerksomhet.

redd for å gi et ultimatium...

kan det bety at han er redd for hva som skjer når jeg flytter at han ikke vil utsette seg selv for det?

kan det være en annen person inne i bildet?

trur dere han har følelser for meg?

eller vil han bare øke sin egen selvfølelse`?

er så fortvilet...

vi har det jo så bra sammen siden den store krangelen..

jeg har sikkelig tatt han for gitt siden begynnelsen av forholdet... litt sent nå kansje å oppdage det...

Gjest Blondie65
Skrevet

Han vil ha sex. Så mye som mulig før du flytter.

Det kan godt være at han brenner inne med mange bevingete ord og følelser, men når han ikke greier å få de ut på direkte forespørsel og invitasjon fra deg om å snakke om det så kan han heller ikke forvente at du er synsk.

Han har sagt at det er slutt på hans følelser - det er hans ORD du må forholde deg til. Ikke fornedre deg til å ha sex med en som ikke har følelser for deg, det bare forlenger pinen.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

det er ikke så ofte sex. oftere enn før da.

det er mye mer kosing å klemmer å tull å tøys egentlig.

å tro at han er ute etter mest mulig sex før jeg flytter er ikke helt realistisk trur jeg.

han har nok ingen problem med å få sex andre plasser. ( flere av mine "venner" har lagt seg etter han, jaja det har jo væt over i nesten 4 uker nå)

så dere trur jeg blir kunn utnyttet?

begynner å bli redd for det ja, han fisker hele tiden etter at jeg skal si at jeg har følelser for han... virker det som da...

Gjest Alive
Skrevet

Dere har to barn sammen og vil ikke fortelle hverandre at dere har følelser for hverandre i redsel for å bli sårbare?

Hjelp!

Javel, dere har kranglet og ting føles vondt. Men hvis du ønsker å redde dette så får du ta det første steget og tåle støyten.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

uff....

Alle syns vell at det ikke er så artig å åpne seg opp æ være sårbar..

han sier det ofte at det er slutt og han har ingen følelser...

men så driver han å fisker da...

lurer på om jeg skal legge meg helt flat å bare si alt jeg har på hjerte med stor fare for at han sier det stikk motsatte...

har aldri vært i denne situsjonen før, hvorfor skal alt være så vanskelig...

Skrevet

Vil du ha han, ville jeg "lagt meg helt flat". Om han "fisker" for å finne ut hvor han har deg, og du nekter å si noe som helst, vil dere umulig klare å løse dette. En av dere må åpne munnen, og blir du ekstra sårbar så får det heller være.

Dere har to barn, og for deres skyld burde dere snakket skikkelig. Om dere avslutter forholdet eller om dere fortsetter får tiden vise, men dere må snakke skikkelig sammen. Og av og til må man ta en sjangse for å vinne.

Ønsker deg lykke til, og håper dere klarer å ordne opp i dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Han sier jo at han IKKE har det, kunn gla i meg.

jag har sagt at jeg ikke har mista alt av følelsene for han..

men hannes handlinger sier jo noe annet..

er det rart jeg blir forvirret...

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har jo et håp om at han fisker etter å høre hva jeg føler for han slik at han vet hvor han har meg før han sier at han har følelser for meg. for han vil ikke gjøre seg sårbar..

er det mulig og vis ikke så er det vell kun for å øke sitt ego...

Skrevet

Det er umulig for å oss å vite hva han vil, for det er det bare han som kan svare på. Derfor ville jeg snakket med han, og forklart han hvordan du vil ha det. Ønsker ikke han å fortsette forholdet, ønsker heller ikke du å fortsette kosingen. For selvfølgelig får du håp når han holder på slik, for han sier jo en ting og gjør noe helt annet. Og det må du forklare han.

Blir du såret av svaret, er det bedre enn å leve i uvissheten.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg sagt det som det var at jeg hadde følelser for han, men var ikke interessert i noe kos eller sex om ikke han hadde de samme følelsene som meg!

Så hvis han ikke hadde de rette følelsene for meg, så måtte vi bare være venner!

Gjest Reven
Skrevet
Han sier jo at han IKKE har det, kunn gla i meg.

jag har sagt at jeg ikke har mista alt av følelsene for han..

men hannes handlinger sier jo noe annet..

er det rart jeg blir forvirret...

Så glad i er plutselig ingen følelse?

Dere får se til og våkne opp begge to. Stormende forelskelser stilner. De heftigste følelsene kjølner, men kan også bli enda hetere.

Et parforhold krever arbeid fra begge to, hele livet, eller hvor lenge en nå gidder å jobbe med saken.

Noe sier meg at han er/var redd for å bryte opp og flytte, og at han fortsatt er redd for resultatet av at du reiser. Han klarer ikke å formulere det med ord, men bruker mannens språk når det gjelder følelser: Fysisk kos og sex.

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

du sier noe der. når han gjorde det slutt å sa han hadde igen følelser for meg lenger så spurte jeg. hvordan kan du si det. jeg har ikke lyst til å kose å dulle lenger med deg.

jeg prøvde å si at det er da helt naturlig at det kommer å går.

men det ville han ikke høre på.

han måda skjønne at det er mer en lysten til å kose som avgjør om man skal bryte opp eller ikke.

men nå er det jo ikke mangel på kosingen da..

jeg trur nok det er flyttingen min som har gjort utslaget her til alt dette tullet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...