pippen Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Blir du deppa og lei deg og lurer på hvorfor det aldri blir din tur? Det gjør jeg... Hjelper med litt shopping da
lilje20 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg blir helt utafor, og tenker at vi aldri kommer til å klare det. Det værste er de første dagene, så letter det litt etterhvert. Men det er ikke lett å få mensen gang på gang når alle venner er på vei med små nurk... Blir helt gal merker jeg. Men jeg må jo bare ta tiden til hjelp for det går jo ikke på annet vis. Sambo sier: "det blir vår tur også skal du se, bare vent! Og det blir så fint, da skal vi vise dem alle sammen" det er litt godt å høre, men alikevel så er det sårt...
LaraCroft Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Veldig enig med TS her, shopping hjelper på så mangt Har vært prøver en stund nå, og det var veldig kjipt i starten. Selvfølgelig er det kjipt hver gang mensen kommer, men det var verst i begynnelsen. Da var forventningene høyest
Gjest doodles, ikke innlogget Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Det verste er ikke mensen, men alle som får klaff etter å ha prøvd en pp eller tre. Jeg vet jeg ikke bør snakke for høyt om sånt, siden jeg tross alt har to vakre barn allerede :rødme: , men nr 3 er ikke mindre etterlengtet. Eneste forskjellen er at jeg nå har noe(n) som får ventetiden til å gå litt fortere. Er forresten stor tilhenger av shopping. Det hjelper mot så mangt!
Catzy Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Er som regel litt nedfor noen timer etter at det er rødt i buksene, men så kommer jeg over det. Min kjære er flink til å få meg ut av evt. nedadgående spiraler. Er heldigvis bare to vennepar som enten nettopp har fått barn eller er gravide nå, så det er ingen konstant påminnelse. Men det er særlig de dagene som jeg lurer på hvorfor vi gidder.
Mirabella76 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 (endret) Eg fekk mensen i dag, og vart kjempedeppa. Hadde håpt så intenst at eg var gravid, men så gjekk det ikkje rette vegen. No får me ikkje prøva igjen før i oktober, for kjæresten min er på jobb i Nordsjøen dei to neste gangane eg har eggløysing. Har berre grene og grene i heile dag, så for meg var det ein skikkelig nedtur å ikkje vera gravid, for me har virkelig gjort ein skikkelig innsats denne prøveperioden! Endret 5. august 2007 av Mirabella76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå