Gå til innhold

Hvordan tjene 4000 kr. på no time?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:wink:

Det er spurt litt humoristisk, men bunner i litt seriøsitet.

Jeg trenger 4000 kr. for å gjennomføre et kurs - har nå ingen jobb, etter en tid med sykemelding.

Noen som har forslag?

Kjappe, småjobber uten bindingstid?

Hva som helst?

Og nei - min mor lærte meg at man ikke tar imot gullpenger av fremmede mannfolk! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis eg visste om ein slik mulighet ville eg tatt den sjølv.... :D

Skrevet

He he! Ja, jeg vil også mer enn gjerne ha tips om lettjente penger....Alt tas imot m takk! :ler:

Skrevet
:wink:

Det er spurt litt humoristisk, men bunner i litt seriøsitet.

Jeg trenger 4000 kr. for å gjennomføre et kurs - har nå ingen jobb, etter en tid med sykemelding.

Noen som har forslag?

Kjappe, småjobber uten bindingstid?

Hva som helst?

Og nei - min mor lærte meg at man ikke tar imot gullpenger av fremmede mannfolk! :sjarmor:

Tja.. Du kan jo rane gamle damer da.. :ler:

sjekk www.deltidsjobb.no

Hvis det er til sommern, kan du få male-jobb hos meg;D

Skrevet

Prøv deg hos et vikarbyrå, eller ta deg en vaskejobb. De er faktisk ofte ganske godt betalt.

Skrevet

4000 på en time??

Er det noen du kan saksøke?

:D

Milo

Gjest Anonymous
Skrevet

milla... no time... betyr på null tid!!! ikke en time akkurat!

Skrevet

Min første tanke var å "løfte på skjørtet" for å se hvor mange gullpenger du kunne tjene inn. Men så leste jeg at du hadde lært noe fra din mor. :hoho:

Tigging er forsåvidt ulovlig og`, men det er jo en "populær" bransje. Vertfall om du bor i Oslo. :wink:

Tja, du kan jo håpe lotto rekka går inn i din favør....

He,he...nei, om jeg hadde hatt noen virkelig gode råd, så hadde jeg nok hatt den jobben sjøl.

Forresten, jeg og ei venninne pratet om hvordan "tjene" en million på et år. På en lovlig måte...For oss var ikke 4000 nok..Da fant vi ut at å samle flasker kunne vært noe. Vi hadde selfølgelig fått arbeidsledighets trygd eller sosial trygd samtidig, mens vi hadde traska rundt etter flasker. Men det er kanskje ingen god ide`det heller?

Er det ingen du kan låne av?

Er det mulig om du kan få aetat eller en eller annen etat til å dekke noe eller deler av kurset?

Forresten, du kan jo undersøke mulighet med å få legat. Står sikkert om mange forskjellige legater på internett. Ellers så blir det jo gitt ei bok om alle eller de fleste legat en kan søke på. Du kan jo høre med biblioteket om de har den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...