Gå til innhold

skal dere ha bartender?

littlemama

Anbefalte innlegg

vi skal ha åpen bar,og tar med eget drikke.men burde vi ha noen til å stå i baren?ellers vil det vel gå ganske vilt for seg,hvor noen blir dritings før kaffen er ferdig servert.er det noen som har tenkt på det?og er det i såfall en gjest om skal gjøre det ,eller?? icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg absolutt at du har en ansvarlig i baren ja! Vi hadde avtale med to av servitørene at de tok seg av det.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det må dere absolutt ha. Ellers kan dere risikere både det ene og det andre. Vi spør en av gjestene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha bar.

Vi har leiet en person fra dei som lager middagen vår, til å stå i baren.

Eg ville ikke at en familie medlem skal stå i baren, for dei er jo invitert til bryllup for å kose seg og ikke stå i baren. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal denne gjesten stå der hele kvelden?det kan jo bli ganske kjedelig,eller?tenkte at hvis en av gjestene skal stå der,så er det vel verst trafikk den første timen kanskje.så kan gjestene forsyne seg selv etter hvert.icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjekt når noen i familien faktisk liker slike ting og heller vil stå i bar enn å være vanlig gjest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Joda, bartender er man nødt til å ha.

Drinkene blir nemlig veldig sterke utover kvelden hvis gjestene skal blande selv.

Og dermed går det mye sprit som koster mange penger.

Så på en måte betaler bartenderen seg selv.

Dessuten kan bartenderen se ann litt hvor sterke drinkene til de forskjellige gjestene skal være. Blande svake drinker til gjester som drikker for mye og lager kvalm.

Hvis dere ikke har noen kjente som kan stå i baren, gjelder også til servere kan man kontakte kokk og servitør linjen på en vgs. skole. Det går ann å leie elevene der til hjelp nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ste søstera til samboeren min hadde folk til å servere og hun fikk elever inn fra Videregående skole - men husk - de under 21 kan jo ikke servere sprit, men de kan være med på servering av mat icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror det spiller en rolle faktisk -men jeg skal ikke si helt sikkert. Når de ikke kan drikke i lukkede selskaper så kan man vel ikke servere heller ? Men det er noe folk får ta på sin egen kappe det da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en standard på hvor mye sprit det skal være i hver enkelt drink, dette er ikke noe bartenderen selv bestemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror useriøse bartendere ikke tar så mye hensyn til hvor mye sprit det egentlig skal i de ulike drinkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha en voksen dame som skal stå i baren for oss. Hun skal servere vin, øl osv. ved bordene mens vi spiser også Nikke.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi de siste i vennegjengen som gifter oss, og i alle de andre bryllupene har det gått på omgang mellom gutta i gjengen å stå i baren. Når tre-fire stk deler på jobben, blir det jo ikke så mye på hver. Og så ser det jo ut som om de har det riktig så trivelig der de står, da. Grei vennetjeneste syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vil bare si at jeg synes 250 i timen for en bartender er en råpris, det blir uansett ikke aktuelt hos oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...