fager Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det finnes så mye av disse type skoene her og der, klogg, crocs osv osv. Prisene ligger på alt mellom 60,- og oppover mot 500,- Jeg vil gjerne vite hva forskjellene er på de som er såpass billige og de som er så dyre? materiale? Kan man bruke de billige med samme effekt? Jeg personlig synes de er veldig stygge , men mannen min vil gjerne ha et par av de til jobb bruk. De billigste har jeg sett på sparkjop sine sider, og de dyreste har jeg sett på XXL. Help me out...
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Om du vurderer å bestille, er de billigst her: www.taylorshoes.com. Betalte 265 ca med frakt forrige gang jeg kjøpte. Da bør du kjøpe cayman. Noen av kopiene er smalere, noen er laget av annet materiale. Kjente på en på intersport en gang og kjente "pels" på innsiden. Det er det ikke i de originale. Vet ikke om de originale er bedre da...
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 De skoene er øgly-bøgly spør`u meg. Da er det bedre å bruke jesus-sandaler fra adidas eller noe sånt selvom ikke de heller er veldig pene.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 De skoene er øgly-bøgly spør`u meg. Da er det bedre å bruke jesus-sandaler fra adidas eller noe sånt selvom ikke de heller er veldig pene. Er det nødvendig å svare dette i alle crocs-tråder? Ingen bryr seg vel om du liker skoene. Adidas-sandaler er faktisk ikke like gode å gå i som crocs, og det finnes faktisk mange crocsmodeller, de har også noe som ligner på slippers.
Gjest baby-E Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg bestilte et par + en jibbiz på taylorshoes.com forrige uke. Fikk de i posten i går. Betalte 270kr medfrakt siden kursen er så gunstig nå.
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Er det nødvendig å svare dette i alle crocs-tråder? Ingen bryr seg vel om du liker skoene. Adidas-sandaler er faktisk ikke like gode å gå i som crocs, og det finnes faktisk mange crocsmodeller, de har også noe som ligner på slippers. Jepp, det er nødvendig! For jeg ELSKER å provosere sånne som deg!
Gjest poteten Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjøpte et par til jobbruk (jobber i helsevesenet) på Skoringen til 199,-. De er virkelig IKKE gode å gå i. Får vondt i fotbladene osv. Tror den største forskjellen er at mange av de falske ikke har demping i sålen i det hele tatt. Vil heller anbefale folk å investere i et par med gode sandaler, f.eks. Ecco.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Jepp, det er nødvendig! For jeg ELSKER å provosere sånne som deg! DA kan jeg glede deg med at jeg har 7 par av disse fine skoene Håper vi møtes snart slik at jeg får vist de fram til deg!
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 DA kan jeg glede deg med at jeg har 7 par av disse fine skoene Håper vi møtes snart slik at jeg får vist de fram til deg! Såååååå koooooooooooselig! Jeg blir rørt! Ja jeg må jo si det! Rørt! 7 par! Jeg blir rørt av din kjærlighet til disse skoene!
fager Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 Forskjellen er vel at Crocs er desse som er originale og veldig kjente og derfor veldig dyre. Sovidt eg har skjønt det i af... Sambo kjøpte eit par som liknar veldig på orig. Crocs på DinSko til 100,- og han er veldig fornøgd med dei. Eg har eit par ekte Crocs til 400,- og har tråkka inn i hans og gått litt i dei, sånn i farten merka eg i alle fall ikkje store forskjellen... Me er begge fornøgde med våre sko, originale og kopiar ookkk... Har de disse skoene på DinSko fortsatt? Det er jo greit, hvis man kan få de så rimelige, og faktisk er nesten like i bruk Mannen min kan ikke bruke sandaler på jobben, har han fått beskjed om.
mariposa Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor skal ALLE fra 0 til 100 år ha disse skoene? *undrer* De ser jo ut som sko fra Andeby. De er sikkert grei å ha som badesko i syden,eller ved hagearbeid,men pene er de ikke. Det er sikkert derfor mange driver å fester pynt oppå, for å mildne Andebylooken. Tenk at nesten hele landet har denne typen i en eller annen variant. Hele familier kommer tassende i samme type sko,kun fargevariasjon. Er det den nye folkeskoen eller? Det beste som kan sies om den er at den kan vekke munterhet som også figurene i Andeby gjør.
fager Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2007 Synes igrunn ikke at de er så morsomme, eller fine å se på. Men man blir vant til de antar jeg. Mannen vil ha de fordi han faktisk liker de på et eller annet vis, og i tillegg hørt at de er behagelige. Han trenger helsesko som er behagelige å ha på (og som ikke er sandaler eller tresko) I begynnelsen så synes jeg de var veeldig stygge, men nå som jeg har sett så mange av de, så misliker jeg dem ikke lenger liksom. Og så har jeg sett flere barn gå i de, da ser de faktisk litt søte ut til og med
mariposa Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 I begynnelsen så synes jeg de var veeldig stygge, men nå som jeg har sett så mange av de, så misliker jeg dem ikke lenger liksom. Og så har jeg sett flere barn gå i de, da ser de faktisk litt søte ut til og med Du er blitt så vant med å se dem overalt at du ikke reagerer lenger altså. Og ja barn er søte,men ikke med den type sko. Det kan passere i syden og i haven.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Såååååå koooooooooooselig! Jeg blir rørt! Ja jeg må jo si det! Rørt! 7 par! Jeg blir rørt av din kjærlighet til disse skoene! Ja jeg virkelig elsker skoene, og da de fikk yndlingsfargen min lilla måtte jeg jo bare kjøpe et par til :rødme:
Drua Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er mye mindre sliten i ryggen og føttene etter at jeg kastet spotec'ene til fordel for Crocs. Det er grunn god nok til å bruke dem. Det er dessuten forskjell på billig-versjonene og de ekte, de ekte har mer demping.
fager Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er mye mindre sliten i ryggen og føttene etter at jeg kastet spotec'ene til fordel for Crocs. Det er grunn god nok til å bruke dem. Det er dessuten forskjell på billig-versjonene og de ekte, de ekte har mer demping. Ja absolutt en god grunn Heller helse enn forfengelighet
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Kan ikke alle drite i å klage på disse skoene snart? Vi som har arbeid der man står og går mye vet at dette er de beste skoene for ben og rygg, det er ikke snakk om utseende. Enhver tulling ser vel at det finnes penere sko, men DET ER IKKE DET DETTE HANDLER OM! Alt som er helsesko er ikke behagelig, så slutt å si "bruk jesus-sandaler istedet" osv. Finn noe nytt å henge dere opp i, det er så kjeeedelig at noen begynner med dette gnålet støtt.
Minni-Mus Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Dere som hart bestillt fra taylorshoes. er dette orginalen da? Hvordamn er det med frakt og toll osv??
Drua Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Dere som hart bestillt fra taylorshoes. er dette orginalen da? Hvordamn er det med frakt og toll osv?? Ja, de er ekte. De koster jo bare $ 29,99, ergo under 200 kr, ergo ingen toll. Frakten er vel rundt 60-70 kr.
Minni-Mus Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Ok, men visst man skal bestille mere da?? Lønner det seg å bestille flere pakker da slik at hver pakke innehoder max 200kr?? Eller lønner det seg å ha alt samlet i en bestilling selv om det vil overstige 200kr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå