Gå til innhold

Forvirret, hva vil han?

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret jente
Skrevet

Det er en gutt som jeg har hatt kontakt med en god stund, og han har hele tiden sagt at han er forelsket i meg og vil bli ilag med meg osv. Jeg har alltid vært usikker på hva jeg føler for han, og han sier alltid at jeg vet hva han føler for meg og at det er opp til meg hva jeg vil, om jeg kan tenke meg noe mer med han. Men nå i det siste har han forandret seg litt, og sier han kanskje har følelser for ei annen også. Han sier han ikke vet hva han vil lenger, og hvem han vil ha.. Hvordan skal jeg ta dette? Og hvordan skal jeg oppføre meg ovenfor han, nå som han er litt usikker på hva han vil.. Skal jeg bare prøve å holde meg litt unna (ikke skrive mld først o.l) og la han bestemme hva som skjer? Eller skal jeg hinte frem og vise litt interesse? Eller bør jeg droppe han...? (Jeg er foresten 21 år og han er et par år eldre)

Håper noen leser dette og gir meg noen råd..:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Vil du bli sammen med han? I så fall synes jeg du bør gå for det og si i klartekst at du er forelsket i han. Men nå aner jo ikke jeg hva som funker på akkurat han...

Skrevet

Kanskje han er i ferd med å gi opp og dette er måten han gir deg et hint om det? Det virker på meg som at han er iferd med å se seg om etter en annen dame fordi han ikke orker å vente, men forteller det til deg først så du har en sjanse til å reagere om du er interessert i ham allikevel. Så førstevalget hans er nok deg, men han viser at han forstår han må se seg om etter andre om du ikke vil ha ham.

Så valget er enkelt. Ønsker du å være sammen med ham så må du si det NÅ. Om du ikke vil det så er det bedre å ønske ham lykke til i hans søken etter ny dame. Toget står på perrongen og er i ferd med å kjøre. Men det er jo mulig at det toget ikke passer dine planer. Da kan du bare la det reise uten deg. :)

Skrevet
Kanskje han er i ferd med å gi opp og dette er måten han gir deg et hint om det? Det virker på meg som at han er iferd med å se seg om etter en annen dame fordi han ikke orker å vente, men forteller det til deg først så du har en sjanse til å reagere om du er interessert i ham allikevel. Så førstevalget hans er nok deg, men han viser at han forstår han må se seg om etter andre om du ikke vil ha ham.

Så valget er enkelt. Ønsker du å være sammen med ham så må du si det NÅ. Om du ikke vil det så er det bedre å ønske ham lykke til i hans søken etter ny dame. Toget står på perrongen og er i ferd med å kjøre. Men det er jo mulig at det toget ikke passer dine planer. Da kan du bare la det reise uten deg. :)

:tommel:

Gjest deemess
Skrevet

kanskje han er en liten luring og vil se hvordan du reagerer om han nesten finner ei ny jente....? :sjenert:

presse fram et litt kjappere svar fra deg osv....

tror ikke du er så forelsket jeg, hadde det vært mr. right hadde du nok ikke tvilt på om dere skulle være sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...