Midna Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er ute etter en skikkelig god håndkrem. Får skikkelig tørre og sprukne hender på vinteren og syntes billigkremer som kjøpes i matbutikken bare gjør hendene mykere en liten stund og så blir de like ille(og kanskje værre?) etterpå. Prøvde en kjempegod håndkrem fra Body Shop, men husker ikke hva den heter. Noen som har erfaring med bodyshop håndkremer? Er veldig glad i body butteret derfra, så hvorfor ikke prøve håndkrem derfra også?
ashera Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 L'Occitâne Shea Butter er god. Avène Cold cream er super om vinteren (apotek).
Gjest celine Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Bruker aldri annet enn Vitapan fra apoteket her i huset Ok, sikkert litt kjedelig valg, men den funker!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Avène Cold cream er super om vinteren (apotek). hvorfor bare om vinteren? synes den er god året rundt jeg. forresten, mange som tror at cold cream er det samme som kuldekrem, noe det altså ikke er. det er en ingrediens på lik linje med aloe vera, oliven osv.
Gjest Fliss Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg bruker kun Body Shop sin Hemp håndkrem ... har brukt den i over 1 år og har ingen planer om å skifte merke.
Midna Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 Hemp var det den het ja! Husker det nå... Husker du hvor mye den kostet?
Knøttet Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Hemp var det den het ja! Husker det nå... Husker du hvor mye den kostet? Tror det er 80-90 kroner
Midna Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 Takk for svar alle sammen! Tror jeg ender opp med å brøve Hemp håndkremen fra Body Shop i første omgang!
Lina Linnea Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Jeg er hekta på en annen fra The Body Shop, den er rosa, tror den heter Vitamin E Hand & Nail.. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå