Gå til innhold

Sove i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, hvordan gjør dere det med barna deres?

Min to-åring pleier å sove litt i vogn og i voksenseng. Vi har ingen god sovevogn, for den har jeg gitt bort lenge før jeg tenkte på barnehagesoving, dumme meg :frustrert: Tviler på at det blir så lett å få han til å sove i en reiseseng i barnehagen.

Så hvordan sover deres barn? I reiseseng, eller i vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2 åring (født i april) har ikke sovet i barnehagen siden mars/april. Hun rocker huset ved grunnene til 21:30 om hun sover i kun 15 minutter på dagen...

Men de som fortsatt sover i barnehagen på hennes avdelig sover i vogn.

Det er mange vogner som gis bort på www.finn.no

Og om du bor i Oslo/Akershus kan du hente en gratis vogn hos meg, for Vilde sin skal fjernes fra barnehagen straks (bare send meg en PM). Den er ikke helt nymotens, men holder mer enn nok som sovevogn!

Uansett, kjøp ikke en ny vogn, for de blir herjet en del med i barnehagen!

Skrevet

I bhg hos vesla mi sover de både i vogn og på madrass på gulvet... men det er ingen som sover i seng der..

Gjest Gjest
Skrevet

I barnehagen vår sover de i vogn ute.

Skrevet

Snuppa mi sover i vogn i bhg.

Hun rocker huset ved grunnene til 21:30 om hun sover i kun 15 minutter på dagen...
dette høres veldig kjent ut... I helgene, når tempoet er litt roligere så går det forsåvidt greitt at hun ikke sover, men er redd hun blir FOR trøtt om hun ikke får sovet noe i løpet av en lang bhg dag. Ikke lett.. :sjenert: Hun blir forøvrig 2 år nå i august.
Skrevet

Da sønnen min var liten hadde de senger i barnehagen som de brukte, vi måtte holde dyne og pute selv. Vi hadde også vogn så han sov mye i den.

Etterhvert som han ble eldre hvilte/sov de på madrasser. Det var alltid en hvilestund midt på dagen, de minste sov på soverommet eller i vogner mens de største hvilte på madrasser på samlingsrommet. De hadde da med egne puter som ble oppbevart i barnehagen.

Gjest Elastica
Skrevet

I barnehagen vår har de senger til de største og vogner til de minste. Sengetøy, dyner og puter holder barnehagen.

Skrevet

Min sønn sover i vogn i barnehagen. (han ble 2 år i juni) De har reisesenger der, men han sovner best ute. Vi har en god sovevogn (teutonia mistral), men den blir også brukt når jeg triller ham hjem fra barnehagen.

Skrevet

Min sønn er 3,5 og sover fortsatt i barnehagen. Vet det er eldre barn som også sover en liten dubb om dagen der.

Vet at de har reisesenger til de minste på småbarnsavdelingen, men på min sønns avdeling sover de på madrasser på gulvet.

Funker helt fint!

Gjest Gjest
Skrevet

I vår barnehage må vi holde reiseseng, evt. vogn selv, sengetøy også. De har et eget soverom for senger og madrasser. De fleste sover i senger. Min 2-åring sover i reiseseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...