Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D Hei! Jeg har termn 06.10.03. Og gleder meg kjempe mye. For dette blir vårt første lilletroll. Vi har begge ønsket oss denne ungen i noen mnd. før det lyktes for oss, og nå er vi allerde inne i 12 svangerskapsuke. Det er helt utrolig hvor fort disse 3 mnd har gått.

:hjerter:

Det jeg lurer på er hvor mange andre som er inn på KG som har termin i Oktober. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lilje...

Jeg har også termin i oktober, nærmere sagt 8.oktober. Dette blir mitt andre, jeg har en datter på 6 1/5 år fra før som gleder seg vilt til å bli storesøster!! :hoppe:

Jannicke

Skrevet

Det kan bli spennende å se hvem av oss som får småen først. Har du tenkt til å vite hvilket kjønn det er? Vi skal la spenningen bli der helt frem til fødslen.

Jeg har forøvrig begynt å få en meget tydelig mage, litt gøy, men litt skremmendes også, for jeg lurer på hvor mange det er der inne. Ikke det at det hadde gjort noe om det var 2 siden det er det jeg ønsker meg, men.........

Skrevet

Ja dette blir en kjempe spennende tid... jeg har fått en liten kul da men ikke sånn at jeg ikke får på meg dongeri buskene da, litt trangt bare. Det synes jeg er bare fint jeg (sist gikk jeg opp 40 kg!!!!!) ja det går an :roll:

Har fått ultralyd time 9.mai å vi gleder oss kjempe masse. Jeg klarer ikke å vente med å få vite hvilket kjønn det er så det har vi bestemt oss for.

Klem Jannicke :vinke:

Gjest mari_i.l.
Skrevet

Jeg har også termin i oktober, 14 utfra egne beregninger. Har bestemt oss for at vi vil vite kjønn denne gangen, ville ikke det sist, og da ble det en gutt. Han er nå 15 mnd. så vi vil få dem ganske tett.

Har veldig lyst til å ta en privat ultralyd, bare for å se at alt er bra, det virker så annerledes enn sist gang. Er kjempe kvalm, trøtt hele tiden (er stud. men har ikke vært på Blindern siden jeg fant det ut nesten), fryser og har varme tokter om hverandre, Bekkenløsning fra forige gang som ikke har gått over og som nå blir verre, og en mann som må høre meg syte masse (men som tåler det :D)

Hvordan har graviditeten vært for dere så langt? Kjenner dere noen forskjell fra sist, eller er det likt?

Jeg har hørt at veldig kvalme betyr jente, så jeg satser på det :D

Skrevet

Heisann dere alle, som skal ha i Oktober..

Veldig koselig å se så mange!!

Jeg er snart i min 12 uke, så nå GLEDER JEG MEG VELDIG

over at alt har gått så fint :D

Har termin den 10 oktober, og føler at jeg

begynner å se litt gravid ut ja.. sikkert fordi jeg er så STOLT :wink:

*Klemmer fra Meg*

Gjest Anonymous
Skrevet

:D Svangerskapet mitt så langt har vært helt suverent. Frem til uke 6 var jeg ganske mye plaget av halsbrann :kjempesinna: , og en del kvalme frem til 8 uke, men siden har jeg ikke merket noe. Vel nesten! Når jeg spiser middager (alle typer) blir jeg kvalm, og føler at jeg må fly på do å brekke meg. Så jeg prøver å spise litt, og heller mye grønnsaker utenom. Faktisk så har det vært så ille at jeg bare kunne tenke på middag så kom brekkninger.

Ellers har jeg vært utrolig trøtt, og derfor passet på å ta en lur etter middagen. :Gjesp:

Det er lenge siden jeg måtte begynne å bruke mammabukser. Faktisk så kjøpte jeg min første da jeg var ca 8-9 uker på vei. Da satt buksene mine så utrolig stramt, at jeg ikke fikk opp glidelåsen. Nei, jeg har ikke spesielt trange bukser fra før. Og det er kun magen jeg har lagt på meg. Men, dette er meget vanlig i vår fam. å bli fort stor. I 5. mnd, ser det ut som vi venter ungen nårtid som helst. Både min søster og mor har hatt det slik, og jeg er på god vei. Så det blir en spennende mai mnd jeg går i møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...