lillesky Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg bruker linser og plages med at det drysser partikler ned i øynene og på/rundt/i/under linsene. Den siste jeg prøvde var Dior sin Diorshow. Jeg likte børste og volumet, men den drysser den og. Har tidligere prøvd HR, Clinique, Lancome... Noen med samme problem som har funnet en bra mascara?
Gjest StockDama Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 har du dryppet på tåreveske etter du har tatt på maskaraen? funker som regel det, renser det litt.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Gnir du deg mye i øynene? Bruker vannfaste mascaraer og har ikke det problemet i hvert fall. Men litt øyedråper er et godt tips.
Gjest itla Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Chanel funker veldig bra for meg. Hadde litt samme problemet tidligere, men har ikke tenkt på det etter at jeg begynte å bruke Chanelmaskaraen jeg har nå, tror jeg. Den heter noe sånt som Extreme Cils.
Liskat Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har brukt Diorshow i noen år nå, og brukt linser helt uten problem.
Catzy Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Har du prøvd Kanebo sin 38C mascara? Den skal fjernes med vann som holder 38C eller mer. På meg drysser den ikke, men har hørt om andre som den har drysset på. Kan være greit å teste.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jeg bruker "billigmerker" som Maybelline og Max Factor, som det står på er godt egnet for linsebrukere, og jeg har aldri noen problemer med dryssing. Jeg bruker aldri vannfaste, med vannfaste er faktisk eneste gangen jeg har opplevd dryssing.
Gjest Deception Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Bytter du mascara ofte nok? Gamle mascaraer kan ha en tendens til å drysse. Selv er jeg for tida veldig fornøyd med Long Lashes mascara fra Make Up Store, som sitter som støpt hele dagen.
lillesky Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 Problemet ble faktisk verre nå som jeg har begynt å bruke dyrere mascaraer. Jeg innbiller meg at de billige (Maybelline, MaxFactor osv.) som jeg har brukt tidligere har mer metall i seg enn de dyre. Ble overrasket over at jeg reagerer på Clinique, siden de skal være en av de mildeste og for sensitive øyne... Gnir du deg mye i øynene? Bruker vannfaste mascaraer og har ikke det problemet i hvert fall.Gnir meg ikke i øynene når jeg har mascara. Og de vannfaste har faktisk vært verst... Jeg har brukt Diorshow i noen år nå, og brukt linser helt uten problem.Bra for deg, men den funker ikke for meg. Har du prøvd Kanebo sin 38C mascara? Den skal fjernes med vann som holder 38C eller mer. På meg drysser den ikke, men har hørt om andre som den har drysset på. Kan være greit å teste.Har brukt noen fra Kanebo, og de har faktisk ikke drysset så mye. Jeg bruker "billigmerker" som Maybelline og Max Factor, som det står på er godt egnet for linsebrukere, og jeg har aldri noen problemer med dryssing. Jeg bruker aldri vannfaste, med vannfaste er faktisk eneste gangen jeg har opplevd dryssing.Kanskje jeg må gå tilbake til de billige igjen da. Bra for lommeboka, men ikke for nysgjerrigheten og forfengeligheten min. Bytter du mascara ofte nok? Gamle mascaraer kan ha en tendens til å drysse. Selv er jeg for tida veldig fornøyd med Long Lashes mascara fra Make Up Store, som sitter som støpt hele dagen.Ja, bytter mascara ofte. Nesten for ofte, pga. alle mine dyre bomkjøp. Det er liksom ikke det at de blir tørre, men at partikler detter i øynene. Har ikke prøvd noen fra Make Up store faktisk. Har prøvd en fra apoteket (Aco?), den var ikke noe særlig, og den skal de slutte med.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg bruker faktisk den fra h&m. Bruker mascara kanskje en gang i året eller noe, men den sitter bra og er den eneste mascaraen jeg ikke har hatt problemer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå