Gjest Bobler litt Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har fått tilslag på en vare fra ebay i USA og skal sende den til Norge med JetCarrier.com, men jeg finner ikke navnet til den jeg kjøper varen fra på ebay, bare ebay-navnet. Hvordan skal jeg da løse problemet når JetCarrier krever navn? En ting til er at jeg må oppgi hva varen koster og sånn. Hva tror dere om å pynte litt på kvitteringa i paint, eller redigere emailen, slik at jeg slipper å betale så mye moms. Er ikke så keen på å sponse fellesskapet.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei. jeg har ikke noe erfaringer med JetCarrier. Hvorfor kan du ikke få selgeren til å bruke usps? For å få navnet til selger må du vel sende en melding å spørre? Forklar hvorfor du trenger det. Når det gjelder å pynte på ting i paint-- opptil deg. Jeg pleier å be selgeren sette verdien lav når h*n sender med usps. Så langt har jeg ikke betalt toll på noe, men jeg kjøper bare ting under 200 og akkurat på grensa. Ville ikke kjøpt store ting på ebay.
Ephemera Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Kan man ikke be selgeren merke pakken med "gift"?
prinsessa Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Er det ikke selgeren som ordner med transporten da? Jeg har handlet mye på ebay og har aldri ordnet med transporten selv.
Grissini Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Er det ikke selgeren som ordner med transporten da? Jeg har handlet mye på ebay og har aldri ordnet med transporten selv. Ikke jeg heller...Syntes dette hørtes rart ut.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Det er kanskje snakk om de ebay selgerne som bare sender til USA og Canada, her...
Altena Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg har fått Ebayselgere til å sende pakker både innenfor USAs grenser og til Norge og jeg har heller aldri ordnet med frakt selv så dette høres veldig rart ut For meg virker det unaturlig at den som skal kjøpe noe må gjøre annet enn å betale og eventuelt hente pakken på posten når den ankommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå