Steggen Skrevet 19. mars 2003 #1 Skrevet 19. mars 2003 Med bakgrunn i ein annan tråd her vil eg gjera merksam på at ingen risikerar å miste skjenkeløyvet sitt fordi dei slepper inn folk under ein viss alder. Alkohollova, som er utgangspunktet for skjenkeløyvet, seier ingen ting om alder for å sleppe inn ein stad. Skjenkestadene set aldersgrensa lik grensa for alkoholservering fordi dei då (i alle fall teoretisk) ikkje skal trenge å sjekke alderen på dei som vert skjenka alkohol. Det er fyrst når dei skjenkar alkohol til dei som er for unge at dei kan få trøbbel med løyvet sitt.
jordbær Skrevet 19. mars 2003 #3 Skrevet 19. mars 2003 Med bakgrunn i ein annan tråd her vil eg gjera merksam på at ingen risikerar å miste skjenkeløyvet sitt fordi dei slepper inn folk under ein viss alder. Alkohollova' date=' som er utgangspunktet for skjenkeløyvet, seier ingen ting om alder for å sleppe inn ein stad. Skjenkestadene set aldersgrensa lik grensa for alkoholservering fordi dei då (i alle fall teoretisk) ikkje skal trenge å sjekke alderen på dei som vert skjenka alkohol. Det er fyrst når dei skjenkar alkohol til dei som er for unge at dei kan få trøbbel med løyvet sitt.[/quote'] Ikke vet jeg, men når jeg var med i rødekors hjelpekorps fikk jeg ikke en gang stå uniformert vakt på konserter der det ble servert alkohol.. :-?
Arwen Skrevet 19. mars 2003 #4 Skrevet 19. mars 2003 Jeg har hørt at noen utesteder må melde fra til myndighetene(?) når de skal starte opp. Der sier de fra om hvilken aldersgrense de da eventuelt skal ha og da gjelder den for hele lokalet. Vet ikke om dette er sant men...
Steggen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2003 Jordbær: Kvifor du ikkje fekk stå som uniformert førstehjelpsvakt veit eg ikkje, men det har ingen ting med skjenkeløyve (alkohollova) å gjera. Sal og skjenking skal berre skje av personar som er over den aktuelle alderen (18/20). Men fyrstehjelp kan utførast utan tanke på aldersgrenser hverken på givar eller mottakar så her er det nok tilskiparen som har bestemt seg for noko på eiga hand. Arwen22: Ynskjer du å opne ein serverings-/skjenkestad er det fleire løyver som må vera på plass (og dette må du til myndigheitene for å få). Aldersgrenser kan vera argument som vert brukt for å syne "si gode vilje" og gjennom det gjera det lettare å få skjenkeløyve. Korleis politikarar tenkjer er ikkje alltid lett å forstå, men det kan hende at nokon vil stemme "nei" dersom det er 13-års aldersgrense, men det vert søkt om løyve til å skjenke sprit. Sjansen til "ja" er nok større dersom eg seier at eg ikkje vil sleppe inn personar under 25 år. Reint juridisk etter alkohollova er det derimot eit "bortkasta" argument.
xeyes Skrevet 20. mars 2003 #6 Skrevet 20. mars 2003 http://www.lovdata.no/all/hl-19890602-027.html#1-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå