Gjest spinnvil, utlogget Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Sitter og skriver takkekort nå, men sliter med hva jeg skal skrive til de mer perifere personene som har gitt oss gaver. Skriver "kjære" til de som er i nære relasjoner, men syns dette blir kunstig til naboer til svigers som vi ikke kjenner særlig godt. Noen forslag? Ellers skriver vi " tusen takk for den fine ---- vi fikk til bryllupet vårt. Beste hilsener/klem fra spinnvill og husbond" Men hva kan jeg skrive i starten?
Arkana Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg skrev ikke kjære eller noe sånt, bare navnet/navnene på dem det gjelder. Så skrev jeg takk for xxx og for dem som deltok i bryllupet takket jeg også for at de delte dagen med oss. Og det var det, så ingen grunn til å finne på ting å skrive bare for å fylle plass.
Gjest Gjest_spinnvil_* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 så du hadde ikke reagert på at det bare sto navn, og ingen innledning til navnet? har nemlig vurdert å skrive bare navnet til giveren først, og dermed unngå hele problemet.
Saeria Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har sett mange takkekort som begynner med Tusen takk for den/det fine ___ vi fikk til bryllupet vårt/i anledning bryllupet vårt. Jeg synes det er en helt ålreit måte å utforme takkekort på.
mowgli Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Vi skriver Kjære.... i alle våre. Tusen takk for den flotte glassbollen vi fikk til bryllupet vårt den 7. juli 2007. Vi hadde en fantastisk dag og satte stor pris på at du/dere ville dele den med oss! (til de som var med i bryllupet) Vi hadde en fantastisk dag og satte stor pris på at du/dere tenkte på oss denne dagen! (til de som ikke var med...)
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Vi skriver Kjære.... i alle våre. Tusen takk for den flotte glassbollen vi fikk til bryllupet vårt den 7. juli 2007. Vi hadde en fantastisk dag og satte stor pris på at du/dere ville dele den med oss! (til de som var med i bryllupet) Vi hadde en fantastisk dag og satte stor pris på at du/dere tenkte på oss denne dagen! (til de som ikke var med...) Slik skriver vi også. Veldig greit synes vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå