Linda:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg er redd jeg har vært utro. Har nok det. Jeg kysset en veldig god venn av meg på lørdagen men vet ikke om jeg tør å si det til samboeren min. Hva syns dere? Har noen av dere vært i en slik situasjon selv? Hjelp! :-(
Gjest deemess Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Tja, det er vel å være utro, men så lenge du ikke har følelser for denne vennen, og at ikke "alle" bortsett fra samboeren din vet om det, kan slike ting være best å holde munn om...skulle det skje flere ganger bør du si fra, da du sikkert ikke hadde likt om kjæresten din kyssa med andre heller....
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Personlig liker jeg å se enkelt på definisjonen av utroskap: Om jeg har/har hatt en relasjon til en annen, som jeg føler jeg ikke kan si til kjæresten, så har jeg vært utro... Det kan godt være at kjæresten din ikke her noen problemer med at du har kysset en annen. Men det at du ikke tør si det til han/henne vil, etter min mening, tilsi at han vil synes det er dårlig fra din side... Har ikke vært i liknende situasjon. Men personlig prøver jeg å være ærlig med min samboer. Det handler om respekt...
Gjest StockDama Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Fortell. Vis at du angrer. Håp det går bra. Det du gjorde var fy, og siden du vet det og ser ut til å angre så er det vel ikke noe som skjer igjen? Han har rett til å vite det, vis at du angrer nok så kanskje han tilgir deg? Om du bestemmer deg å si ifra, så ønsker jeg deg lykketil og jeg håper virkelig at det går bra...det meste kan fikses.
Linda:) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja. Jeg angrer en del, for å si det sånn. Er bare at jeg tør ikke si det til han. Vil ikke at han skal dumpe meg. Er ganske sikker på at han ikke ville ha tilgitt det. Er det flere her som har hatt det sånn som har sagt det til til kjæresten sin? Hva sa dere og hvordan gikk det?
Gjest jente37 Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Utro er du ikke. Ok, så du kysset en fyr -som ikke er kjæresten din-... So what...? Det har sikkert 95% av oss (en eller annen gang) gjort i fylla. Helt sikket kjæresten din også! Personlig ville jeg ikke ha laget noe sak ut av dette -og ihvertfall IKKE fortalt kjæresten-. Legg dette bak deg, og kom deg videre: Husk neste gang du er på fest/ute på byen/fylla, så ikke gjør samme feil to ganger. Lær av den!
Gjest Mann 42 Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Gjort er gjort. Gjør det ikke verre med å fortelle det. Og gjør det ikke igjen. Den eneste sikre måten å hindre at folk får vite at du har gjort noe du ikke burde gjøre, er å ikke gjøre det.
Høstjenta Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 I hva slags situasjon var du kysset vennen? På fest i fylla? Jeg har vært i motsatt ende av en slik hendelse. Da jeg og kjæresten var studenter var vi om sommerenhjemme på hvert vårt hjemsted. Han var med kompisene på skikkelig fest ei helg hjemme, endte med han var totalt på fylla og ikke husket så mye av kvelden. det som skjedde var at søstra hans hadde sett han kysse ei anna dame hverken hun viste hvem var, og ikke han heller. Så han fortalte det til meg på telefonen noen dagere senere, jeg skulle komme på besøk helgen etter og han ville si det først. Jeg ble skikkelig lei meg og sint med en gang, men jeg vet veldig inni meg at det var aldri noe han mente å gjøre om han hadde vist hva han gjorde. Dette er i dag flere år siden, og vi har det kjempefint sammen! Dette er noe jeg aldri har brukt mot han eller brukt energi og tid på:-) Noen vil kanskje si naivt av meg, men jeg tenker ikke at han var utro. Det var ingen følelser involvert, en tabbe rett og slett, det kan skje...
gompen Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Ja. Jeg angrer en del, for å si det sånn. Er bare at jeg tør ikke si det til han. Vil ikke at han skal dumpe meg. Er ganske sikker på at han ikke ville ha tilgitt det. Er det flere her som har hatt det sånn som har sagt det til til kjæresten sin? Hva sa dere og hvordan gikk det? Jeg klina med en kompis av meg, sa det til kjæresten samme kveld (han var på festen). Jeg så ikke noe problem i det, siden han bare er en kompis, og kjæresten min syntes det var helt greit. Er ikke noe farlig å fortelle det, hvis du ikke la noe i kyssingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå