Quirky Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Innan du fyller 30 bör du äga minst sju av dessa tio nyckelplagg och accessoarer, som utgör den ultimata garderoben. Klassiska investeringar du kan ha resten av livet och som går att kombinera i all oändlighet- i følge Glamour. 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. Jeg har et par killer heels i sort lakk. 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. Hahaha.Teller hvit, oversized t-skjorte? 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. Jeg har en litt mer outrert, litt lenger sort kjole i flapperstil. Det får gå. 4. Trenchcoat. Jag har en gammel parkas. Og får KG-assosiasjoner til ordet trenchcoat. 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. Det høres da kjedelig ut. 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. Jeg har mine klassiske som blir brukt år og inn, men de er alle fra Friis. 7. Cardigan. Värmer och är snygg. Cardigan er kjedelig. 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) Det får vente i fem år til. 9. Designerjeans. Mine Diesel, Lee og Levis holder lenge. 10. Ridstövlar Den moten ble jeg ferdig med som hestejente i barndommen. Jeg er langt i fra klassisk. Men så er jeg jo nesten ung enda. Så ung at vi kan si nedre del av tjueårene.
Saeria Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Fyller ikke den listen jeg heller. Jeg har en liten sort, selv om den ikke er helt klassisk. Jeg har en hvit skjorte og en cardigan. Nærmer meg de tredve nå. Bare noen få år igjen, men folk tror ikke at jeg er eldre enn rundt 20. Så jeg tror ikke kommer til å krysse av alle punktene den dagen jeg er 30 heller.
Gjest Tanita Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 (endret) 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. 4. Trenchcoat. 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. 7. Cardigan. Värmer och är snygg. 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) 9. Designerjeans. 10. Ridstövlar De som er merket i rødt har jeg.- Jeg føler ikke behov for å eie en krittstripete dress, syns det blir for maskulint. Heller ikke ridestøvler, men sorte klassiske støvletter i skinn - ja. Endret 30. juli 2007 av Tanita
Elze Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er 41 år gammel. Jeg har en svart kjole, kjøpt på Vero Moda for 200 kr for maaange år siden, som jeg bruker til alt fra nyttårsaften til doktorgradsmiddager og julebord. Og så har jeg en svart cardigan som det hender jeg bruker over sommerkjoler og slikt i mangel av en penere sommerytterjakke. Ellers har jeg ingen av de andre tingene på listen. De dyreste jeansene mine er fra Lee. Sist jeg kjøpte en hvit skjorte ble den gitt til Fretex, ubrukt, 3 år etterpå. Høye hæler klarer jeg ikke gå på. Trenchcoat er ikke helt meg, har noia for både store knapper, store slag, og belter ... Klokkeformet skjørt er ikke så kledelig når man heller mot det stutt-tjukke. Designerveske og dress har jeg aldri tatt meg råd til. Ridestøvler kunne jeg kanskje funnet på å gå med, hvis jeg hadde giddet å bruker penger på et par støvletter til. Det paret jeg har er jo ikke utslitt. Ja, ja, på tide å vokse opp snart
ashera Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Velvel, er blitt mer sporty etter tredve, og nå er jeg førti..... slik ser lista ut: 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. Utslitt! 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. Flere! 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. Joda! 4. Trenchcoat. Hadde (tidlig nittitall), før jeg var tredve..... 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. Min lille sorte er klockad, ja. 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. Har en Elgin 7. Cardigan. Värmer och är snygg. Hadde, utslitt! 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) Njet! 9. Designerjeans. Levisjente, jeg! Har riktignok en capri fra RL, men biligutgave, ikke fra de dyre kolleksjonene... 10. Ridstövlar Joda..... svarte og brune.
Rexina Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har det meste (utenom ridestøvler), men med en litt moderne vri, men jeg er også ganske voksen i stilen. Liker litt elegant/kjerring-stil:P
Gjest nimbus Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Innan du fyller 30 bör du äga minst sju av dessa tio nyckelplagg och accessoarer, som utgör den ultimata garderoben. Klassiska investeringar du kan ha resten av livet och som går att kombinera i all oändlighet- i følge Glamour. 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. jepp, det har jeg 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. øh, nei. 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. har flere svarte små kjoler 4. Trenchcoat. har en svart ullkåpe som ser litt trenchaktig ut... det får holde 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. tror i hvert fall en av mine små svarte kan gå under klockad...? 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. opptil flere... 7. Cardigan. Värmer och är snygg. æsj, kjærring! 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) nei nei nei, og ikke røde lepper heller (grøsser) 9. Designerjeans. teller nudie og fornarina? 10. Ridstövlar Hi hi, hvis jeg leter på loftet til mamma finner jeg kanskje de jeg brukte i stallen som 13 åring...
momo Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Står dårlig til her da det eneste jeg har er en cardigan, og den fikk jeg gratis da jeg bestilte fra H&M sist. Og jeg er 29 år.
kitekatt Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. Nei 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. jepp, flere 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. flere 4. Trenchcoat. nei 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. ja, hvis det menes vanlig dresskjørt her? 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. Fikk en Fendi av mamma, men bruker den sjelden 7. Cardigan. Värmer och är snygg. Mange 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) Krittstreket bukser har jeg og to dresskjørt som har blitt for trange 9. Designerjeans. neei, har jeans men ikke designer 10. Ridstövlar Nei, vanlige svarte støvletter
skanky Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Innen du er 30? Virker mer som plagg man kjøper etter man er 30. Og når ble ridestøvler en klassisk investering som det går an å "kombinera i all oändlighet"..?
Gjest Camillo Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. Jeg har ikke i lakk enda, men jeg har nettopp funnet de fineste som jeg selvsagt må kjøpe. Jeg skal nok få kjøpt de før jeg fyller 30, selv med mitt tempo. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. Nei takk. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. Ja. Trenchcoat. Nei takk. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. Jeg vet ikke hva klockad er. Dessuten så kler jeg ikke kjoler som slutter rett over kneet. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. Jeg interesserer meg ikke for annet enn store vesker og treningsbagene mine. Cardigan. Värmer och är snygg. Nei takk. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) Jeg er visst ikke særlig god i svensk. Designerjeans. Jeg blåser i hvem som har designet dem, så lenge de sitter bra på. Ridstövlar. Haha. Nei takk. Det var igrunnen en ganske så kjedelig liste.
Catzy Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Jeg er 30, og har alt unntatt designerveske og designerjeans. OK, ikke pin stripe drakt, men har en kul drakt med litt herresnitt og pin stripe kjole. Bruker også rød leppestift. Den cardiganen jeg har, har snål passform, men jeg bruker mange jakker i strikkestoff.
La Gattina Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Innan du fyller 30 bör du äga minst sju av dessa tio nyckelplagg och accessoarer, som utgör den ultimata garderoben. Klassiska investeringar du kan ha resten av livet och som går att kombinera i all oändlighet- i følge Glamour. 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. Ja det har jeg, mye brukt! 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. 4 stk for øyeblikket, et must i min garderobe 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. Har 2stk 4. Trenchcoat. En sort og en camel- elsker trenchcoats! 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. Ja, kjøpte den faktisk i sommer. 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. Jeg har et par klassiske vesker fra Friis, men skulle gjerne hatt en fra Tod`s. Har en liten designveske fra manderina duck som passer perfekt til den lille sorte 7. Cardigan. Värmer och är snygg. Har ikke tall på hvor mange jeg har, et MUST for meg. 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) Jeg studerer ennå, så har ennå ikke hatt bruk for en slik en. 9. Designerjeans. Det har jeg ennå ikke råd til, digger jeansene fra Oasis jeg:) 10. Ridstövlar Et par sorte 7/10 og jeg er 22, så jeg har ennå god tid til å skaffe meg de tre jeg ikke har..
La Gattina Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Innan du fyller 30 bör du äga minst sju av dessa tio nyckelplagg och accessoarer, som utgör den ultimata garderoben. Klassiska investeringar du kan ha resten av livet och som går att kombinera i all oändlighet- i følge Glamour. 1. Svarta pumps. Alla kvinnor bör äga ett par välgjorda, högklackade svarta pumps. Ja det har jeg, mye brukt! 2. Vit skjorta. Välstruken, inte för kort i ärmarna. 4 stk for øyeblikket, et must i min garderobe 3. Den lilla svarta. En klänning som är enkel i modellen, som går att använda vid många olika tillfällen. Har 2stk 4. Trenchcoat. En sort og en camel- elsker trenchcoats! 5. Klockad kjol, som slutar strax över knät är en figursmickrande modell för alla. Ja, kjøpte den faktisk i sommer. 6. Designerväska. Klassiska och konservativa modeller från Mulberry, Burberry, Tod´s går aldrig ur modet. Jeg har et par klassiske vesker fra Friis, men skulle gjerne hatt en fra Tod`s. Har en liten designveske fra manderina duck som passer perfekt til den lille sorte 7. Cardigan. Värmer och är snygg. Har ikke tall på hvor mange jeg har, et MUST for meg. 8. Kritstrecksrandig kostym (här tipsar man också om den oslagbara kombon kostym och röda läppar) Jeg studerer ennå, så har ennå ikke hatt bruk for en slik en. 9. Designerjeans. Det har jeg ennå ikke råd til, digger jeansene fra Oasis jeg:) 10. Ridstövlar Et par sorte 7/10 og jeg er 22, så jeg har ennå god tid til å skaffe meg de tre jeg ikke har..
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Jeg har: En a-formet kjole (hvis det er det samme som en klockat kjol) og hundrevis av cardiganer i alle farger og strukturer (men er stadig på jakt etter fler). Er visst ikke så klassisk. Har ikke: *Svarte pumps (er pumps spisse sko med hæler? Liker ikke spisse sko, men kunne godt hatt noen med rund tupp). *Hvit skjorte med lange ermer (har derimot mange søte, hvite bluser med korte ermer, med og uten små blomster) *Den lille svarte (har en lang svart, men kunne godt tenke meg en kort en, så lenge den ikke er alt for kjedelig) *Trenchcoat (har aldri slått meg at det er noe jeg må ha, tror ikke jeg kler det heller) *Klassisk veske (det fins fine klassiske vesker, men mange står i fare for å bli veldig kjedelige. Dessuten er det dyrt. Men kan godt være jeg kjøper en gang i framtiden, for å ha noe holdbart, hvis jeg finner en modell jeg liker.) *Pinstripete klær er ikke for meg. *Designerjeans ser jeg ikke poenget med, så lenge vanlige bukser passer og er fine i fargen. *Ridestøvler gir meg assosiasjoner til lange dager i stallen som yngre, klarer ikke å se på det som mote.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå