Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjennomføre Pergokur nr 2 i denne syklusen. Og da blir jo kroppen min helt rar av forventning. :( Pleier som regel å ha en dag med mørk utflod før det kommer frisk blod i 2-3 dager. Denne gangen har det til nå vært 4 dager med mørk utflod, men ikke noe friskt blod. Har "vanlige" magesmerter, men ikke noe blod enda.

Dag 1 med mørk utflod på fredag. Så da er spørsmålet: Når skal jeg begynne å telle? Fra fredag? Vente til jeg begynner å blø, som kan være umulig å forutsi. Noen som har vært borti tilsvarende? Aleris-legen har selvfølgelig ferie ut denne uka... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ventet til jeg fikk ordentlig mens. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle regne første dag med ordentlig mens som cd 1.

Håper du får begynt på dem snart! Vet hvor utrolig frustrerende denne ventetiden er. Selv venter jeg på EL om dagen, som kanskje kommer, kanskje ikke...fått EL på 1 av 3 kurer.

Skrevet

Du skal ikke begynne på kuren før du har fått mens :frustrert: , spotting gjelder ikke. Ut ifra mine erfaringer i allefall.

Skrevet

På vei til t-banen kom det mer enn bare spotting. Så da er det dag 1 i dag, og pergo på lørdag. Whoho! (Eller noe sånn.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...