Gå til innhold

HAr dere bestemt forlover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en venninne over på te i går kveld, og hun ville gjerne være forlover, så nå er begge ordnet. Hun vil veldig gjerne være med å se på kjoler og sånn, noe jeg selvfølgelig setter VELDIG stor pris på.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt min beste venninne om hun vil være forlover for meg og det ville hun gjerne! (Det første hun sa var: "Åh! Da må jeg kjøpe ny kjole!!")

Det dumme er at hun bor 50 mil unna meg så det er litt vanskelig å arrangere noe brudekjoletitting så det kommer jeg antageligvis til å gjøre sammen med to andre venninner.

Min kjære valgte den av vennene sine som jeg helst ville skulle være forloveren hans (Mine preferanser sa jeg ingenting til ham om så han valgte helt selv! :-) ) Jeg tror det var vanskeligere for ham enn for meg å velge siden han har tre kjempegode kamerater. Jeg hadde blitt voldsomt frustrert om jeg måtte ha valgt mellom dem....

Skrevet

Nå skal jeg ikke gifte meg heeelt enda da men jeg svarer likevel jeg... :oops:

Jeg har bestemt meg for forlover, og jeg vet hun kommer til å si ja.. Syntes ett bryllup er en så stor ting at forloveren må være noen du stoler helt på og som gleder seg omtrent like mye som du til den store dagen..

Bestevenninna mi er PERFEKT til "jobben"

Gleder meg til å begynne å planlegge jeg... :sjarmor:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har bestemt meg for en av mine lillesøstre. Den som kommer rett under meg. Hun er bare 1,5 år yngre :) HAr alltid kranglet som hund og katt gjennom oppveksten, men de siste 5 åra, har vi stått veldig nært hverandre.

HAr ikke spurt henne enda, men skal nok gjøre det i de nærmeste dagene...

HAr et par veninder, men den ene har ramla litt bort på en måte, så synes det ikke er aktuelt å spørre ho. Ellers så hadde jeg en annen kanditat, men min man blir til å spørre gubben hennes om å være forlover, og syntes det ble litt dumt med et ektepar som forlovere hos oss..

Nei søstra mi har jo kjent meg hele livet og er en av mine beste venninder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...