Arwen Skrevet 3. juli 2003 #21 Skrevet 3. juli 2003 Min forlover er spurt, og hun har sagt ja. :D Sambo sin er ikke spurt, men kommer sikkert til å si ja han også.
*marte* Skrevet 14. juli 2003 #22 Skrevet 14. juli 2003 Da var mitt forloveremne endelig tilbake fra ferie. Hun er nå spurt og sa ja, jippi :D
Brudulja Skrevet 14. juli 2003 #23 Skrevet 14. juli 2003 Forlover var bestemt for mange år siden, jeg og venninnen min hadde en avtale om at vi skulle være hverandres forlover og gudmor til evt barn. En ganske grei ordning, ellers hadde det vært vanskelig å bestemme seg tror jeg.
Brudulja Skrevet 14. juli 2003 #24 Skrevet 14. juli 2003 Kanskje hun blir litt mer gira på mine vegne når det nærmer seg, hvis ikke kan det hende jeg ser meg om etter en annen forlover. ???
Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #25 Skrevet 14. juli 2003 med sånne utsagn som sitert over her begynner jeg å lure.... Hva syns egentlig dere er meningen med forlover, hvilke oppgaver har hun og hvor mye skal hun engasjere seg...?
jamjam Skrevet 14. juli 2003 #26 Skrevet 14. juli 2003 Jeg forventer ikke så mye av min forlover tror jeg.. Hadde vært fornøyd om hun kun stilte opp den dagen,for det er vel det hun har sagt ja til. Hun er jo mitt "vitne" på at vi "kan" gifte oss,planleggingen er min jobb.. Sånn jeg ser det i hvertfall.. Men,nå er min forlover veldig ivrig på å være til hjelp og nytte,og jeg er fryktelig takknemlig for det!
Gjest Tabby Skrevet 14. juli 2003 #27 Skrevet 14. juli 2003 ??? Jeg har blitt sitert her ser jeg. Nå er det en stund siden jeg skrev dette og jeg har faktisk byttet forlover jeg. Og er kjempefornøyd. Jeg forventer vel ikke så mye fra forloveren min, men litt entusiasme og glede på mine vegne synes jeg ikke er for mye forlangt. Hun jeg egentlig hadde tenkt å ha som forlover brydde seg jo ikke noe om hva vi hadde planlagt eller at vi faktisk hadde bestilt kirken. Når jeg prøvde å snakke litt om bryllup passet hun bare på å bytte tema til seg og sitt. En flott jente er hun jo, og jeg har fått vite at hun hadde tenkt å si at det ble for vanskelig for henne å være forlover, da det er mye som skjer i livet hennes for tiden. Da jeg spurte den andre venninnen min ble hun helt i hundre med den gang, enda hun da var midt oppi sitt eget bryllup, jeg spurte henne vel 3 - 4 uker før hun giftet seg. Dette er absolutt den jenta som kjenner meg best i dag, vi snakker om alt, og hun hadde allerede da lyst til å være med på det jeg ville. Om jeg så ville dratt til danmark og sett på kjoler så ville hun blitt med. Som sagt så forventer jeg ikke så mye av forloveren, men det er jo ikke noe minus at hun er så med, men at hun gleder seg på mine vegne og har lyst til å ta en viktig del i min og min kjæres store dag er viktig.
camie Skrevet 14. juli 2003 #28 Skrevet 14. juli 2003 Huff er så usikker jeg!! Har tre "forlover-emner", 2 bor i samme by som meg og en bor på østlandet. Saken er den at alle disse jentene er gode venninner av meg, men to av dem er litt fæle å sladre, og klarer ikke helt å holde på ting som blir fortalt dem i fortrolighet. Dette er noe jeg misliker sterkt så egentlig burde vel valget mitt være ganske opplagt.... Hmmm.... :o ble litt klokere av å skrive dette. Ser ting på en litt annen måte enn da jeg bare hadde tankene i hodet mitt. Mitt valg er klart og hun skal spørres snart! tror jeg.... :oops:
minniepus Skrevet 22. juli 2003 #29 Skrevet 22. juli 2003 Har nok bestemt meg, men ikke spurt. Det er en god venninne av meg, men vi har ikke hatt så mye kontakt i det siste, hun har også fått seg kjæreste (det tar tid!! ), og trener forferdelig mye (i motsetning til meg). Også har jeg litt vanskelig for å ringe til folk. Vil liksom ikke trenge meg på, så da virker jeg sikkert heller uinteressert. Ikke lett... Kanskje vi klarer å gjenoppta kontakten litt mer hvis hun sier ja? Får vente til hun er hjemme fra ferie.
Snorkie Skrevet 24. juli 2003 #30 Skrevet 24. juli 2003 Ja, vi har både bestemt oss og spurt Forloveren min ble kjempeglad, og har allerede begynt å tenkte på utdrikningslag, tale, kjole og alt, så engasjementet er det ingen ting å si på (og det setter jeg stor pris på). Toastmaster derimot. Der har vi et problem med å bestemme oss :o
ringblomst Skrevet 25. juli 2003 #31 Skrevet 25. juli 2003 Skulle liksom vente et halvt år før jeg skulle spørre en om å bli forloveren min, men nå har jeg allerede spurt. Etter jeg kom hjem fra ferien, ringte hun meg og lurte blant annet på om jeg hadde fått sydd kjole. Ble til at jeg fortalte at jeg hadde valgt en kjole som hun var med å se på i februar, og da følte jeg det var tid for å spørre. Og hun sa ja at det ville hun absolutt . Har tenkt lenge på at hun ville være ypperlig som forlover, hun er en god og ærlig venninne, og ikke minst interessert i bryllupet og meg. Tror også at hun vil fikse et hyggelig utdrikningslag og ikke minst holde en flott tale. Da er det bare min kjære som må få spurt, men han har hatt sin klar lenge.
Gjest Madley Skrevet 4. august 2003 #32 Skrevet 4. august 2003 Forlover var bestemt for mange år siden' date=' jeg og venninnen min hadde en avtale om at vi skulle være hverandres forlover og gudmor til evt barn. quote'] Skal ha min beste venninne. Har ikke spurt henne enda, men vet at hun vil :D Forventer ikke noe annet av henne enn at hun stiller opp på dagen å er glad og lykkelig på mine vegne da.... Dersom hun vil hjelpe til med kjole å sånt er det bare for bonus å regne...
cappocino Skrevet 4. august 2003 #33 Skrevet 4. august 2003 Har bestemt meg for forlover men hun har ikke blitt spurt enda Hun kommer hjem på tirsdag så jeg gleder meg til å spørre henne. Håper hun vil da :o
Chiquita Skrevet 4. august 2003 Forfatter #34 Skrevet 4. august 2003 Jeg har bestemt meg for hvem jeg skal spørre, ja... Håper hun svarer ja. Vi har vært veninner siden vi startet på barneskolen, og selv om det er blitt litt mindre kontakt med årene, så er det henne jeg ønsker å ha som "moralsk støtte" hos meg. Det er henne jeg ønsker å dele dagen min og forventningene mine med (i tillegg til Bananmannen da, selvfølgelig) HAr skrevet et brev til henne nå de siste dagene, hvor jeg har satt inn bilder av oss i tiden som har gått, og hvor jeg skriver om morsomme episoder vi har vært gjennom (de fleste knyttet til bildene). Er litt usikker på om jeg skal levere henne et brev, eller om jeg skal kjøpe et lite fotoalbum med sorte sider som jeg setter bildene inn i, og skriver all teksten for hånd. Det blir jo mye mer jobb, men et mye bedre minne også. Får se. Skal "offentliggjøre" nyheten for familiene nå først, så skal jeg "hive meg" over min forlover etterpå.
cappocino Skrevet 4. august 2003 #35 Skrevet 4. august 2003 Skal "offentliggjøre" nyheten for familiene nå først, så skal jeg "hive meg" over min forlover etterpå. Har dere bestemt dato når dere skal gjøre det? Hvordan har dere tenkt å gjøre det?
cappocino Skrevet 4. august 2003 #36 Skrevet 4. august 2003 Skal "offentliggjøre" nyheten for familiene nå først, så skal jeg "hive meg" over min forlover etterpå. Har dere bestemt dato når dere skal gjøre det? Hvordan har dere tenkt å gjøre det?
Kosepia Skrevet 7. august 2003 #37 Skrevet 7. august 2003 Nå har jeg også bestemt meg!! Har ikke spurt.. tenkte å sende et brev med masse minner og slikt, hvorpå jeg tar kontakt når jeg vet hun har fått det, og spør da hun bor nordpå så det blir litt for langt å spørre over en middag eller kaffe ellerno.. Så håper hun sier ja, og blir glad :D
Scorpina Skrevet 23. august 2003 #38 Skrevet 23. august 2003 Hei igjen.... HAr dere bestemt dere for forlover? Og har vedkommende blitt spurt? Hva med dere? Jeg var sprekkferdig av nyheten om at vi eeeeeendelig (til neste år blir det 12 års samboerskap) skal gifte oss....så jeg spurte henne om hun ville og hennes reaksjon var "Neimen..hæ? Ka? Mæ?!?!? Næh..åh..jaaaaaaa...så klaaaaaaaart jaaa!!"....og masse tårer, klem og snufs... Hehe... Min bedre halvdel er litt treig av seg....men han spør vel når han får "ånden over seg" Scorpina
Scorpina Skrevet 24. august 2003 #39 Skrevet 24. august 2003 Min bedre halvdel spurte faktisk i kveld!! Kompisen hans kom over på besøk, og min mann-in-spe fant ut at han kunne jo likesågodt spørre. Og han fikk et gledesstrålende JA til svar! Så da var DET i boks "two things done.....fifty to go"
9na Skrevet 25. august 2003 #40 Skrevet 25. august 2003 Jeg spurte en av mine eldste og beste venninner om å være forlover, og det ville hun veldig gjerne. Jeg har stor tro på at hun kommer til å bli en super forlover, har stor tillit til at alt fra utdrikkingslag til tale til blir bra med henne! Kjæresten min skal ha en av sine absolutt mest sympatiske venner som forlover, og det er jeg selvsagt også glad for. Vi vet ikke helt hvor mye de to kommer til å bidra med i tiden fram mot bryllupet, men å ha to omtenksomme og pålitelige venner som dem som forlovere er veldig fint. Glad det er i boks!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå