Chiquita Skrevet 19. mars 2003 #1 Skrevet 19. mars 2003 Hei igjen.... HAr dere bestemt dere for forlover? Og har vedkommende blitt spurt? Jeg har nå mest sansynlig bestemt meg, men jeg har ikke spurt enda. Jeg synes det er for tidlig å spørre nå - også siden ingen i vår familie vet det enda heller. (Selv om de hadde vist det, så tror jeg ikke at jeg hadde spurt enda heller) Hva med dere?
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #2 Skrevet 19. mars 2003 Jeg har både bestemt og spurt forloveren min, det gjorde jeg omtrent en time etter at ringen satt på fingeren.... Kjæresten min har ikke spurt ennå, men jeg synes det begynner å haste. Jeg vil gjerne at min forlovers mann og hans forlovers dame som jo skal ha hverandre til bords bør få god tid til å bli kjent med hverandre og også at forloverne som skal være våre nærmeste i tiden fremover skal få god tid til å bli kjent... Jeg fatter ikke hvordan og hvorfor du på liv og død skal holde dette hemmelig Chiquita, jeg har utbasunert for all verden at endelig er det min tur.... Så har vi ( les : han) blitt litt mast på de siste årene...
Chiquita Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2003 Jeg fatter ikke hvordan og hvorfor du på liv og død skal holde dette hemmelig Chiquita, jeg har utbasunert for all verden at endelig er det min tur.... Det er vel ikke jeg som på død og liv skal holde dette hemmelig, men vi har blitt enige om at vi skal holde det hemmelig til det er litt "roligere" i familien (ganske mye "storming" på forskjellige kanter nå) En annen grunn er at det jo er så lenge til (vel, ikke SÅ lenge da, men litt), og at jeg "enda" er ganske ung.... (Det "høres" jo litt bedre ut om nyheten kommer når jeg er 21 enn hva når jeg nå er 20, gjør det ikke) (Dårlig grunn, egentlig) Men det blir helt sikkert ikke lenge til nyheten "offentliggjøres", nei.... (Lurer på hvordan vi skal gjøre det- samle alle foreldrene, eller "en og en" ??? Hmmm) Vel, ingen hast eller da... (Men jeg gleder meg til å spørre hun jeg ønsker som forlover, ja) *klem*
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #4 Skrevet 19. mars 2003 Det var en dårlig grunn det der med 20 eller 21 ja.... Men det var ikke meningen å virke sint, altså, men jegbare fatter ikke hvordan du klarer å holde munn!!!! Telefonregningen min har nærmest doblet seg siden forlovelsen, jeg og a mor prater bryllup dagen lang.... Når skal du offentliggjøre hemmeligheten din da...?
Chiquita Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2003 Men det var ikke meningen å virke sint, altså... Nei da, jeg skjønnte da det Det er jo lov å spørre/kommentere... Når skal du offentliggjøre hemmeligheten din da...? VET IKKE!!!! *snufs* Jeg HAR lyst til å rope den ut, men siden vi har blitt enige om å vente, så må jeg vel bare "høre etter" da... Men jeg vil nok tippe at det er blitt "offentliggjort" før sommeren *håpe håpe* Men vi må jo først bestemme oss selv for når vi ønsker å gifte oss... Frem til nå, så er det 14.08.04 som er datoen, men vi har snakket om å fremskynde det enda litt til, så det gjenstår å se enda.... Men det er jo koselig å ha en liten hemmelighet også - bare jeg og Bananmannen - så kan vi se lurt på hverandre hver gang temaet blir bragt på bane av min "utålmodige" kommende svigermor (og du - når du sier at telefonregningen har fordoblet seg etter at dere fortalte nyheten, så tror jeg i allefall ikke at jeg tørr å si det; har nemlig mer enn stor nok tlf-regning fra før av!!!) *klem klem*
Amelie Skrevet 20. mars 2003 #6 Skrevet 20. mars 2003 Skjønner litt hvordan du har det, Chiquita! Jeg er også forholdsvis ung (23 da vi forlova oss, nesten 25 når vi gifter oss), i hvert fall mener mine foreldre det, og jeg grudde meg egentlig til å si det til dem. Men vet du hva reaksjonen var? -Å, er det ikke værre enn det! Både mamma og pappa har nemlig fullstendig angst for at jeg skal bli gravid, så det var det de trodde jeg skulle si! Uansett; lykke til med å komme ut av skapet! Og når det kommer til forlovere, så spurte vi dem faktisk i går kveld allerede! Mest fordi vi trenger hjelp til å finne bryllupslokaler (skal gifte oss i Norge, men er i Frankrike ut mai), men også fordi vi hadde bestemt oss. Jeg skal ha to forlovere, klarte ikke å velge, mens kjærsten har én som de fleste andre. Nok om det, ha en fortsatt god kveld alle sammen! :D Amelie
brum Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 Jeg har spurt hun som skal være forloveren min og hun ble veldig glad. Vi har hengt sammen siden 7.klasse ( nå er vi 28år). Hun sa at hun faktisk ble litt overrasket fordi hun trodde kanskje jeg skulle velge en annen veninne. Jeg på min side var aldri i tvil men jeg har ikke fortalt det til noen av de andre veninnene mine ennå. Tror kanskje noen av de blir litt skuffet. men,men......
viblie Skrevet 31. mars 2003 #8 Skrevet 31. mars 2003 Har ikke helt bestemt meg. Både jeg og kjæresten sliter litt med å bestemme forlovere. Det ender nok med de to vi har i kikkerten, og da kommer det ikke til å være tradisjonelt. Han kommer til å ha ei venninne som forlover, og jeg kommer til å ha en kammerat som forlover. Så det blir litt utradisjonelt, men det er de to vi er nærmest, så da synes jeg det er de to som det skal være. Jeg har ymtet det litt frampå hos min forlover, men ikke spurt direkte. Da jeg ville ha hans mening, om å være forlover for en kvinne og ikke en mann. Hvis dere skjønner hva jeg mener.
Damien* Skrevet 1. april 2003 #9 Skrevet 1. april 2003 -Ja,jeg har spurt venninnen min i Finland og hun ble veldig glad.Nå tenker jeg at jeg skal ha en norsk forlover i tillegg,men tør ikke spørre henne!Jeg kjenner ikke henne så godt og føler meg som en lita jente her...hun er søsteren til "mannen"min.
ringblomst Skrevet 12. april 2003 #10 Skrevet 12. april 2003 Har tre veldig gode venninner og har vekslet litt mellom alle tre mht forlover-oppgaven, tror ikke jeg kommer til å bestemme meg før et halvt år før eller noe sånt. Men en ting er sikkert og det er at jeg kun skal ha EN forlover og ikke alle tre. ringblomst
@shygirl@ Skrevet 1. mai 2003 #11 Skrevet 1. mai 2003 Vi skal gifte oss i Juni neste år.. Har allerede spurt og fått svar fra begge de som vi ville ha som forlovere... Heldigvis...
Kosepia Skrevet 2. mai 2003 #12 Skrevet 2. mai 2003 Hmm Kosegutten har vel sånn omtrent klart å bestemme seg.. Det står mellom to. Mulig at den ene blir toastmaster (han er knallgod på sånnt, og kjenner oss godt) også blir barndomskameraten til Kosegutten forlover. men ingen er spurt ennå. Når det gjelder meg.. Så ANER jeg ikke!!! eller.. hos meg står det også mellom to.. og jeg vil jo ikke skuffe noen! Vanskelig dette her... Men.. tror jeg kanskje muligens vet hvem jeg velger... Chiquita : forstår godt at dere har valgt å ikke si noe ennå. Har forstått det slik at det ikke er helt enkelt for dere nå. Håper det årnar seg og at dere får ropt gladmeldingen ut snart! Og du... så DEILIG å se at jeg ikke er alene om å gifte meg ung Jeg er riktignok akkurat fylt 23 når vi gifter oss neste år, men er liksom likevel ung :D klem fra Kosepia
Ingeborg Skrevet 2. mai 2003 #13 Skrevet 2. mai 2003 Forlover var noe av det første som kom på plass for meg. Hadde nemlig tenkt gjennom akkurat den problematikken lenge før det i det hele tatt ble aktuelt. Jeg har to bestevenninner, og i god Friends-stil klarte jeg ikke å velge mellom dem. Det ville dessuten bli blodig urettferdig. Og da var veien kort til min kusine, som er ett år eldre enn meg og har kjent meg siden jeg ble født... Vi har hengt sammen støtt, og hun sa heldigvis ja da jeg spurte. Tror jeg får en kjempebra forlover! :D Og nå har endelig darlingen min klart å bestemme seg også... og fått ja...
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #14 Skrevet 25. mai 2003 Nå har endelig Cliff Kyrre fått ut fingeren også, så nå er forloverne våre klare..... Deilig med alt som er unnagjort!!!
Kosepia Skrevet 25. mai 2003 #15 Skrevet 25. mai 2003 Jeg KLAAAAAAAAAAAAAAAARER ikke bestemme meg!!! Er så redd for å såre.. Vet ikke hvor mye forhåpninger venninnene mine har (det står fortsatt om to venninner)... Tror jeg bestemmer meg litt senere -Kosepia
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #16 Skrevet 25. mai 2003 Trekk lodd, og kjenn på tilfeldighetenes valg. La skjebnen bestemme for deg, du kan jo alltids kjenne på det en stund og ombestemme deg....
Dødspingvinen Skrevet 27. mai 2003 #17 Skrevet 27. mai 2003 Jeg har bestemt meg for forlover! Ho er veldig gira, og har nesten planlagt alt sammen for oss tror jeg
Lady_in_red Skrevet 1. juni 2003 #19 Skrevet 1. juni 2003 Vi forlova oss for snart to mnd siden, og bestemte oss for og spurte forloverne etter under ei uke... Og de ble hel-gira begge to!!! I utgangspunktet var jeg litt i tvil, fordi jeg har ei venninne jeg har hengt sammen med siden barneskolen, men etter at jeg ble sammen med elsklingen min, har hun ringt meg én gang....på halvannet år!!!!!!! :o Så jeg falt ned på min venninne jeg har kjent i tre år i stedet... Men gruer meg til "gamle-venninna" finner det ut.... tror hun blir fornærma.... Elsklingen sin forlover er knall, og han gleder seg masse!! Håper at elsklingens andre alternativ vil være toastmaster.....han var litt pådriver for at vi møtte hverandre... og snart er det bare et år igjen til bryllupet!!! Tror det blir 19.juni....
jamjam Skrevet 8. juni 2003 #20 Skrevet 8. juni 2003 Vi hadde forlovere klare nesten før vi bestemte oss for å giftes.. Vel,i hvertfall hadde prinsen min det. Jeg hadde nemlig "lovet" jobben bort til en god venninne for leeenge siden,men nå har vi ikke så mye kontakt lenger,så det virket litt teit men jeg hadde heller ikke lyst til å såre henne. Men det ordnet seg,jeg snakket med henne,og hun forsto godt om jeg valgte annerledes nå. Så forloveren min er min eldste og mest trofaste venn. Men siden vi har hengt rundt hverandre i 20 år,tror jeg jeg burde begynne å grue meg til utdrikkningslag og tale.. Hadde nok vært smartere å valgt noen som ikke vet noe om meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå