Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg så paletten i en tråd her eller på en annen side, men det var iallefall en øyenskyggepalett med to gråtoner, en lilla, og en til.

Noen som vet hvilken palett det dreier seg om, og om den er i salg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som Chanel.. de har iallfall paletter med fire øyeskygger. Diors har vel 5, tror jeg? Selv bruker jeg bruntonene fra chanel (palett).. Synes iallfall kvaliteten er helt topp, og den er veldig drøy i bruk!

Gjest Deception
Skrevet

Tipper det var snakk om Rexinas tråd, der hun viste en palett fra Dior med fem lilla/rosa-toner. Den lilla fra Chanel har jeg selv, men jeg er ikke fornøyd med den; singelskyggene derfra er mye bedre.

Skrevet

Hm.. det kommer kanskje an på hudtype eller noe sånt da? Siden det er så forskjellige oppfatninger, mener jeg.. Min sitter fra morgen til kveld og er veldig lett å påføre uten at det blir harde kanter om du forstår hva jeg mener.. Min nyeste øyeskygge er en duo fra YSL som jeg er knallfornøyd med! Nå sporet jeg kanskje litt av ;)

Skrevet

Glemte å si at det var en palett fra Dior eller Chanel, og muligens en del av høstkolleksjonen til en av disse.

Det var ikke den Rexina viste frem, det var mer grått en lilla i denne (minst to grånyanser).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...