Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Sluttet på p-pillen for 13 dager siden. 11 dager siden 1. mens-dag. Har jevnlig sjekket livmortapp, sekret og temp. Livmortappen er myk og litt åpen og tempen har vært 0,5-0,7 grader høyere de siste dagene. I går fant jeg eggløsningsslim som jeg kunne strekke ca 4 cm (prøvde vanntesten og løste seg ikke opp, ble en klump som sank). Flaut å prate om sånt, men har ikke slim i trusa.. Og i dag våknet jeg med nesten lavere temp enn normalt.. Er det ikke litt tidlig å få EL nå.. Spiller kroppen meg et stoort puss?
fiktiv Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Kroppen kan lett spille deg et puss siden det bare er 2 uker sider du sluttet på pillen. Slikt slim du beskriver er et veldig godt tegn. Jeg selv velger å ikke stole på det temp-greiene. Blir jo bare stressa, og det kan jo ofte være bare tilfeldig også om kroppen går litt opp i temperatur.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Kroppen kan lett spille deg et puss siden det bare er 2 uker sider du sluttet på pillen. Slikt slim du beskriver er et veldig godt tegn. Jeg selv velger å ikke stole på det temp-greiene. Blir jo bare stressa, og det kan jo ofte være bare tilfeldig også om kroppen går litt opp i temperatur. Jeg er kanskje litt "gira" nå i starten.. Og det har nok kroppen skjønt også.. Jeg bestemte meg for å roe ned, og så oppdaget jeg dette slimet, og fikk oppblåst og vond mens mage i går.. Man kan kanskje ha slikt slik uten at man har EL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå