Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sluttet på p-pillen for 13 dager siden. 11 dager siden 1. mens-dag. Har jevnlig sjekket livmortapp, sekret og temp. Livmortappen er myk og litt åpen og tempen har vært 0,5-0,7 grader høyere de siste dagene. I går fant jeg eggløsningsslim som jeg kunne strekke ca 4 cm (prøvde vanntesten og løste seg ikke opp, ble en klump som sank). Flaut å prate om sånt, men har ikke slim i trusa.. :sjenert:

Og i dag våknet jeg med nesten lavere temp enn normalt.. :tristbla:

Er det ikke litt tidlig å få EL nå.. Spiller kroppen meg et stoort puss? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen kan lett spille deg et puss siden det bare er 2 uker sider du sluttet på pillen.

Slikt slim du beskriver er et veldig godt tegn.

Jeg selv velger å ikke stole på det temp-greiene. Blir jo bare stressa, og det kan jo ofte være bare tilfeldig også om kroppen går litt opp i temperatur.

Gjest Gjest
Skrevet
Kroppen kan lett spille deg et puss siden det bare er 2 uker sider du sluttet på pillen.

Slikt slim du beskriver er et veldig godt tegn.

Jeg selv velger å ikke stole på det temp-greiene. Blir jo bare stressa, og det kan jo ofte være bare tilfeldig også om kroppen går litt opp i temperatur.

Jeg er kanskje litt "gira" nå i starten.. Og det har nok kroppen skjønt også..

Jeg bestemte meg for å roe ned, og så oppdaget jeg dette slimet, og fikk oppblåst og vond mens mage i går.. :overrasket:

Man kan kanskje ha slikt slik uten at man har EL? :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...