Gå til innhold

Aunt Mabel muffins

Hvilke av Aunt Mabels muffins liker dere best? J  

13 stemmer

1. 1. Hvilke av Aunt Mabels muffins liker dere best? J

• Blåbær
      18
    • Sjokolade
      33
    • Jordbær
      1
    • Sitron
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett hva jeg spiser nå da???

*gomler*

Og gjett hvilken jeg spiste først?

*gomler mer*

Begynte dagen med en blåbærmuffins.. men måtte ha en sjokolademuffins også (var ikke flere typer på Narvesen i dag heldigvis).

Har funnet ut at blåbærmuffins smaker litt tamt etter sjokolademuffinsen, så jeg gjør aldri det lenger.

Men jeg må finne ut hvor de har disse melkesjokolademuffinsene altså...

• 1 måned senere...
Gjest Janna
Skrevet

Lea: Rimi har melkesjokolademuffins. :o

Jeg forbanner at jeg oppdaget det. :hoho:

Gjest Étoile
Skrevet

Sjokolade. Synes ikke de med blåbær er særlig gode.... Rar jeg!

Skrevet

Melkesjokolademuffinsen er best, men siden den ikke var et alternativ, stemte jeg på jordbærmuffins!

Skrevet

Synes ikke den med blåbær var god i det heletatt. Blei kjempeskuffa, for jeg hadde hørt såå mye bra om denne. Men sjokolademuffinsen derimot mmmm, men bare en da, for ellers blir jeg kvalm.

Skrevet

Jeg spiser egentlig ofte sjokolademuffinsen på jobben. Men det er fordi det er den eneste smaken vi har her. Men jeg vet at jeg liker blåbærmuffinsen også veeeeeeeeeeeeeeeeldig godt.

Skrevet

Melkesjokolademuffins er (nesten) like godt som sex :sjarmor:

Skrevet

Sjokolade muffinsen er best synes jeg,men blåbær går også ann

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jeg har funnet de med melkesjokolade nå, men synes ikke at de smaker bedre enn de andre. Blåbær er favoritten fortsatt.

Kjøpte sjokolademuffins på Rimi i dag. De var tørre som bare fy!

Narvesen har de beste synes jeg. Alltid myke og gode.

• 7 år senere...
Skrevet

Muffinsen fra aunt mabels inneholder så mye konserveringsstoffer (glyserol, kalsiumsorbaf) at den kan ligge et år i solen uten å råtne.

Dvs. dette er ganske usunt å spise jenter....

Jeg spiser de aldri lenger, selv om jeg også elsker de, og kunne spise flere i uken før jeg fant ut av dette..

Skrevet

Muffinsen fra aunt mabels inneholder så mye konserveringsstoffer (glyserol, kalsiumsorbaf) at den kan ligge et år i solen uten å råtne.

Dvs. dette er ganske usunt å spise jenter....

Jeg spiser de aldri lenger, selv om jeg også elsker de, og kunne spise flere i uken før jeg fant ut av dette..

Denne tråden er fra 2003, og oppmerksomheten rundt "flere E-er enn i telefonkatalogen" har blitt mye større bare siden den gangen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...