vonnie Skrevet 30. juli 2007 #1 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei Jeg og samboern vil gjerne bestille vår første ferie alene. men er helt grønne på dette område. Aner ikke hvor vi skal. helst Spania ,tyrkia, hellas , italia ,grand canaria osv.... og sol og stand er viktig. Helst reise utenom felles ferien. Dette er til neste år altså. Har dere noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 30. juli 2007 #2 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har falt for Hellas og spesielt Chios. Her treffer du trivelige mennesker, får god mat, fine strender(dog ikke så mye sand som på andre øyer, mer rullesten som jeg foretrekker) og blir du lei av å ligge på stranden, finnes det nok av øy og ting å utforske! På hjemmesiden min ligger litt info om Chios og også linker til andre sider om Chios spesielt eller Hellas generelt. Kanskje spesielt hjemmesiden til Jan Bergtun. http://www.islandstrolling.com der finner du det meste, inkludert et aktivt forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-schnuppa Skrevet 31. juli 2007 #3 Del Skrevet 31. juli 2007 Kypros Helt utrolig flote strender der.. bare se HER D er flott klima der året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 3. august 2007 #4 Del Skrevet 3. august 2007 Kom akkurat hjem fra en uke i agia napa på kypros og reiser gjerne ned igjen .Vi bodde på star tours callisto village som er et familiekompleks. Flott anlegg med alt man trenger rundt dørene og ca 15 minutter å spasere inn til sentrum. 800 meter til en flott strand, supert basseng,godt og varmt( ja kanskje litt for varmt nå i fellesferien da temperaturen var ope i 44 grader midt på dagen da) Men reiser du andre tider på året så er det bedre. Vi syntes at star tours reiseledere var supre. De var tilgjengelig hele tiden til og med i innsjekkingsskranken på flyplassen ved hjemreisen. Selskapet arrangerer mange fine utflukter så det er gode muligheter for å komme rundt å se seg om. Vil absolutt anbefale kypros ja. Vi så ingenting til den ungdomsfylla som mange skriker opp om på agia napa men det er vel slikt man kan velge eller ikke velge selv det. Var også på tur med Saga solreiser i april til Tenerife og syntes denne øya var nydelig. Var på den nordlige siden der det er frodigst og Puerto de la cruiz var en fantastisk blomsterrik og nydelig by. Der finner man også Loro Park med flotte delfin,sjøløve og spekkhoggershow samt masse andre dyr, planter og fugler. Var kjempefornøyd med den turen også men det tar lengre tid med fly til tenerife enn til kypros. Planlegger nye turer fremover og denne ganger kikker jeg litt på Kreta,mallorca og Albufeira i Portugal. Tror de er bra alle sammen så det spørs bare hva vi skal velge først da. Lykke til med planleggingen. Det er gøy det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå