Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Vi er på jakt etter villa i Toscana fra 6/10-13/10. Må være sengeplass til 9 og basseng. Har vært inne på ganske mange sider og kikket og lurer nå på om det er noen som har noen anbefalinger, en villa dere har bodd i og synes var bra. Ikke lett å finne noe når en ikke er kjent i området.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei, Ikke en villa, men en vingård som leier ut rom/leiligheter - www.poggiopiano.it Bodde der for 3 år siden og trivdes kjempebra - hadde bassenget stort sett for oss selv, 10 min med bil inn til Firenze, allikevel landlig og stille. Et stort hus med leiligheter og et mindre med to leiligheter, koselig uteplass mellom hvor man kan spise. Finnes jo drøssevis av slike steder - søk på agriturismo!
Octavia Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Har leid annet sted i Toscana gjennom www.invitationtotuscany.com Fornøyd med de, men har ingen anbefalinger i Lucca å komme med.
gard Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hei Jeg kom nettopp fra Toscana og vi bodde på en "gård" utenfor Castellina i Chianti. Jeg begynte mitt søk på http://www.in-italia.dk/default.asp men der skulle de har ca 1100 kroner for hver natt på det kommet som vi skulle ha. Men da vi tok kontakt direkte med plassen vi ville bo på fikk vi det for rundt 800 kroner per natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå