Gå til innhold

Bertine , sorry detta men du er nok "Oppskrytt Norsk Ar

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Den gamle formelen min om at terningen må justeres ned Ett Hakk hver gang det er en "Oppskrytt Norsk Artist" som gir ut noe, være seg plate eller film eller whatever

Alt for å finne "Det Reelle Terningkastet" på verket.

Men altså: Bertines siste...

-hørte igjennom den og første tanke var.. ROTETE musikk

a la Bjork og ikke er det vakkert og ikke er det pop , ja dunka dunk er det jo hele veien men men

Hjelper det å være ung pen jente , JA , men dessverre ikke nok hos meg.

Skuffet!

k.man

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk helt enig. Synes den siste singelen hennes er en "hylesang". Høres ut som hun sliter maks med å komme opp på de høye tonene.

Ikke musikk for mine ører iallefall..

Gjest Lott@
Skrevet

Neitakk - den dama liker jeg ikke. Hverken stemmen eller utseende (hun ser jo giftig ut........)

Skrevet

Ingen Bertine fan her heller........

Skrevet

Kommer heller aldri til å bruke penger på det kvinne(?)mennesket der... :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Enig med dere. Anbefaler St. Thomas i stedet. :)

Skrevet

Jeg faller ikke for pene piker under noen omstendigheter - men jeg liker god musikk, og jeg synes den siste plata til Bertine er kul. Jeg liker den. Har ikke hatt sansen før, men nå er det tøff og funky musikk som tiltaler meg.

St.Thomas må gå tilbake til ungdomsskolen og lære seg engelsk før han gir ut plater på engelsk... ellers liker jeg musikken.

Gjest Tristessa
Skrevet

St. Thomas får meg til å grøsse. Hvorfor i heiteste skal mannen synge på engelsk, når engelsken er så f***** dårlig? :frustrert:

Kås aiivv binn rønninng får a lång, lång --- tajjjm.

Spar meg.

Skrevet

Har aldri likt Bertine noensinne, og fått frysninger av øynene hennes.

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ikke like henne, men heldigvis er smaken delt, kjedelig hvis alle likte samme musikk.

Skrevet
Kås aiivv binn rønninng får a lång, lång --- tajjjm.

:hoho:

Liker absolutt ikke bertine nei- utseende blir litt for futuristisk og musikken for ehm...norsk-wannabe-superstar.

Skrevet

Synes ikke det feiler utseendet til Bertine noe jeg. Dama har da sin egen stil, noe hun forøvrig har hatt i mange år. Nå har jeg ikke hørt noe fra den siste plata, men har da likt et par enkelte nummer med henne opp gjennom årene.

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva i hule heite hel... har utseende med musikk å gjøre? Bare vent til Waco får se et par av innleggene her, så får han vann på mølla... :ler::ler:

Nuvel - til saken (ehrm...): Jeg liker både Bertine og St. Thomas - og her snakker jeg altså om musikken. Begge platene er bedre enn "bra til å være norsk" - selv om St.Thomas nok burde fulgt litt bedre med i engelsktimene er enkelte av melodiene bortimot geniale! Og Bertine blir bedre for hver plate - uansett om øynene hennes er lette å legge merke til! :o

Forresten er to av mine store musikalske helter SKIKKELIG ugly; Shane McGowan fra The Pogues - konstant ruset og med en i beste fall kreativ sammensetning av tenner... :ler: Men fy f... som han og bandet fikk sparket liv i musikken mens livet holdt :cry:

Og ikke minst; Jokke! "Narkoman" er det sterkeste stykket tekst og musikk på norsk noen sinne!

Skrevet

hmmm. både bertine og thomas gir meg lyst til å massakrere dem så de kan holde kjeft og slutte å plage meg. det gjelder forresten maria arredondo og. avlivning, NÅ!

Skrevet
hmmm. både bertine og thomas gir meg lyst til å massakrere dem så de kan holde kjeft og slutte å plage meg. det gjelder forresten maria arredondo og. avlivning' date=' NÅ![/quote']

:ler:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Bertine Zvettlits sin siste høres ut som kvasi-enkelske barnerim fra barneskolen, musikken kunne like gjerne vært laget på et Casio-orgel fra Ringo, og pressen skryter det selvfølgelig opp i skyene. :(

Det er en viss fare for at jeg føler meg som en skikkelig neandertaler siden jeg tidvis har utrolig vanskelig med å se det helt store i mye av de siste plateutgivelsene. Enten må jeg være gudbedre meg så utrolig harry at jeg ikke forstår disse greiene, eller så er jeg vel blank i toppen og ukultivert. Eller er det blitt slik at alt skal være så sykt og spesielt som overhodet mulig? Må alt være så jalla hipt? Får man status av å høre på det?

Det er søren meg like før jeg blir bakstrebersk og løper ut etter en Smokie-CD på Platekompaniet. Det er på tide med en musikalsk revolusjon mot alle bedre-vitere og kritikere! :sjarmor:

Selv jeg kunne blitt musiker etter dagens standard, mitt eneste handicap er at jeg ikke er tonedøv.

WildThing

"you make my heart sing!"

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

søren, her kom jeg i stereo... *slette slette*

Gjest Anonymous
Skrevet

...og med dét utsagnet er det kanskje det nærmeste du noensinne har vært stereo... :ler:

Smokie...eh... :x

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

mht Smokie, så viftet jeg med ironiflagget, dah :P

og jodda, stereo i massevis, har tilogmed dolby surround prologic i bilen ;)

Skrevet

Jeg liker St. Thomas jeg og har gjort det lenge. Selv om tekstene ikke er de beste er noen av melodiene utrolig fine! Mysterious

Ways albumet anbefales for alle dem som liker den nye sangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...