Quirky Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg trodde at det bare var noen få Rimi som hadde post i butikk, men når jeg forsøkte å bestille noe fra en nettbutikk nå kom Rimi opp som utleveringssted. Er det noe nytt de har begynt med? Den rimi-butikken jeg fikk opp som utleveringssted er ikke en av dem med post i butikk.
MellonCollie Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg trodde at det bare var noen få Rimi som hadde post i butikk, men når jeg forsøkte å bestille noe fra en nettbutikk nå kom Rimi opp som utleveringssted. Er det noe nytt de har begynt med? Den rimi-butikken jeg fikk opp som utleveringssted er ikke en av dem med post i butikk. Enkelte bedrifter (som f.eks Sparkjøp tror jeg..) benytter en annen pakkeleverandør enn Posten. De har avtale med ulike butikker / kiosker som utleveringssted. Her i Trondheim er det bl.a. en videobutikk, uten post i butikk, som fungerer som utleveringssted. Hvilken leverandør det er vet jeg ikke mer om
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Ellos bruker Rimi oppdaget jeg tidligere i dag
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk også min lokale Ica som utleveringssted da jeg bestilte, men pakken kom i posten som vanlig likvel.
Drua Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Ellos, Josefssons og LaRedoute bruker Tollpost Globe istedet for Posten, og har avtale med blant annet Rimi/Ica som utleveringsted. Man kan betale "postoppkrav" der, men det har ingen andre "post-i-butikk" funksjoner enn utlevering av slike pakker/returhåndtering. Jeg synes det er veldig irriterende at man ikke kan velge og heller bruke Posten, for jeg må nå reise til en annen Rimi enn den som ligger nærmest (sistnevnte har post-i-butikk) her jeg bor for å få hentet pakkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå