Gjest kaffedama Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar og har tenkt å kjøpe en mindre utgave (lett å bære og med mindre skjerm enn 15''). Noen som har noen å anbefale? Prisen må være under 10.000 (og helst under 8.000). Noen som har erfaringer med Dell XPS M1330? Jeg har datakompetanse sjøl og en mann med enda mer sådan, så jeg skal alltids klare å vurdere spesifikasjoner selv, men jeg ønsker tips om faktiske maskiner dere har eller har sett. Thank you! Jeg digger denne smileyen, derfor tar jeg den med selv om den ikke har noe med spørsmålet mitt å gjøre:
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er begeistret for HP tx-serien! (Og ubegeistret for Dell, men det er mest fordi de er så stygge... )
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Sambo har kjøpt sånn, og den kommer vel om ikke lenge. Det er en sinnsykt lang tråd om den på HW forumet og den skal visst være veldig god
Cata Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Et par kolleger har noen riktig snertne Fujitsu-Siemens PC'er. Vet at i allfall den ene av kollegene trenger å behandle ganske store datamengder innimellom så jeg vil tro det er en bra maskin. Vet ikke modellen, men mulig det er denne? Størrelsen kan i allfall stemme.
Dizzy Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Et par kolleger har noen riktig snertne Fujitsu-Siemens PC'er. Vet at i allfall den ene av kollegene trenger å behandle ganske store datamengder innimellom så jeg vil tro det er en bra maskin. Vet ikke modellen, men mulig det er denne? Størrelsen kan i allfall stemme. Jeg har denne, og kunne ikke vært mer fornøyd. Den passer utmerket til mitt bruk. Lett å putte i vesken og ta med på skolen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har en Fujitsu-Siemens amilo pro v3505, den er knallbra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå