Gjest Snoop Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå.. Har vært sammen med samboeren min i 3 år. Vi har det forsåvidt fint sammen. Men er ganske lite spenning i forholdet. Her en dagen møtte jeg på en gammel flamme som inviterte meg med på biltur. Jeg takket ja, fordi jeg hadde lyst til det. Skal jo ikke gjøre noe galt. Bare prate og hygge oss. Det skjedde ingenting, men jeg merka jo etterpå at det var noe som stakk inni meg, som om gamle følelser ble vekket til livet igjen.. Kjenner nå at jeg blir helt varm inni meg bare jeg skriver dette.. Tror jeg er på vei til å bli forelsket igjen.. Uff... Vi sender litt meldinger og prater på msn også. Og i helga som var møtte jeg han på byen, vi prata masse og han fulgte meg hjem... Det skjedde ingenting da eller, men det var fordi jeg ikke kunne. Han vet jo at jeg har type, men han sa han hadde så lyst til å kysse meg, og det hadde jeg og!! Har noen noe råd? Hva gjør jeg?
Frey Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du kan ikke hindre en fugl i å fly over hodet ditt, men du kan hindre den i å bygge rede der. Vis i alle fall samboeren din såpass respekt at du gjør det slutt med ham før du tester gresset på andre siden av gjerdet. Er du ikke forberedt på å gi opp samboeren så slutt å flørt og sende meldinger/mailer og alt det der med en annen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Vent, nå skal du få et annet råd enn disse slå opp med samboeren din først...det er så klassisk. Kanskje du bare føler at spenningen er gøy? at det er det du mangler. se for deg nå at du dumper samboeren din på ordentlig, og du får den gamle flammen din på kroken og flytter inn hos ham, og de neste årene... vil du det+ følg magefølelsen din......kanskje kan en tur på en berg og dalbane være all spenningen du trenger? eller noe annet du synes er gøy? en utenlandstur med kjæresten+ Er det spenning du vil ha, eller er du blitt forelska? så lenge du ikke har barn, må det jo være en enkel sak å dumpe samboeren din, hvis du har null følelser igjen. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ved å møte han flere ganger, være alene med han, sende mld og prate via msn så holder du gnisten ved like og vel så det. Jeg kan ikke helt skjønne at det skal være nødvendig å oppfordre til kontakt med en du har begynnende følelser for, i så fall må du jo regne med at situasjonen etterhvert blir uholdbar. Enten det er for deg og han eller deg og din samboer. lukter trøbbel.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 ja, er i samme båt selv, og jeg har nå fundert på dette i en måned selv, jeg har kommet frem til at dette er nærmest umulig , fordi samboeren din vil etter hvert finne ut hva du driver med...at plutselig ringer telefonene din og du er plutselig så glad og hemmelighetsfull.....og så mister du interssen av åå ha sex med samboeren, du gir ikke komplimenter mere, eller koser så mye.... samboeren din vil merke dette, så jeg har bestemt meg for at jeg vil også satse på min gamle flamme, jeg føler at jeg lyver for alt og alle , og dette er ingen god følelse
Frey Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Å fly rundt med gamle flammer mens samboeren sitter hjemme er ikke å behandle en man er/har vært glad i med respekt gjest. Men det er mulig du er av typen "først meg selv, og så meg selv" som mener ens eget forgodtbefinnende er verdens navle. Jeg håper dog at ts har såpass respekt for sin samboer at hun ikke holder ham for narr mens hun flyr rundt med gamle flammer. Vis andre den respekt du ønsker at andre skal vise deg. Edit: "gjest" omtalt i dette innlegget er første gjest. Endret 30. juli 2007 av Frey
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Det er det, om jeg er villig til å satse på han den gamle flammen, eller om jeg skal fortsette i min samboerskap. Jeg kan jo ikke holde på med 2 gutter. Han gutten jeg har nå sier alle vennene mine at jeg aldri må gi slipp på for han er så bra på alle mulige måter. Er enig i det, men føler ikke det samme for han, all spenning er borte..Men samtidig så er det en gutt jeg kan tenke meg å stifte familie med i framtiden. Han gamle flammen ser jeg i et annet lys. Han er typen som man kan ha det masse morro med, bra sexliv, men han er kanskje ikke den mest stabile typen... Men jeg er så redd for at han gamle flammen bare er ute etter sex. Han har et rykte som tilsier at han har "damer ialle ledd"... Men jeg merker jo det at han har lyst på meg, men noe mer enn sex, det vet jeg ikke... Kjenner han ikke så godt heller.. Hmm... Kanskje jeg bare har lyst til å være singel? Har jo ikke vært det på 3 år og jeg er 20... Har lyst til å ha spenning, føle at det kribler i magen, og bruser i blodet.. Det gjør det med han når jeg er med han :rødme: Takk for svar. Godt å få luftet litt tanker rundt dette..
Gjest Snoop Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det er det.. Vanskelig å se for meg han som min framtidige kjæreste og samboer.. Det virker som han er opptatt av alle damer som er rundt han. Glaner på andre damer osv.. Men alikevel så er det sånne gnister mellom oss, helt sjukt. Aldri opplevd det på det viset med kjæresten min Er jo veldig glad i kjæresten/samboere min, men det er et MEN... Skal ikke være lett dette her...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Om du dumper din samboer til fordel for den nye flammen så vil jo du og den nye etterhvert som årene går oppleve at nyforelskelsen, kriblingen og spenningen går over. da spørs det om du sitter igjen med en fyr som søker spenning hos andre damer og som ikke har de gode kvalitetene som din nåværende samboer har.. Det ville vært synd. Kanskje er dere skapt for hverandre,men her høres det mer ut som seksuell spenning.
Frey Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Egentlig er det fryktelig enkelt snoop: du behandler kjæresten din slik du vil at han behandler deg. Synes ikke du det er greit at han flørter med gamle flammer osv så gjør ikke du det mot ham heller.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Du er bare 20 år! du sier jo selv at samboeren din ikke er drømmetypen, du vil jo ikke ha ham nå, hvordan kan du vite helt sikkert at du vil ha ham i fremtiden og stifte familie? det trodde jeg også når jeg var 20 år og var sammen med min største kjærlighet.Jeg tror du og din samboer er altfor forskjellige typer, du er typen som ikke vil sitte inne hver helg, det er han, det vil ikke forandre seg på mange mange år i hvertfall. Nei lev livet du og kjenn blodet bruse, ellers vil du bare hige etter spenningen som du aldri opplevde da du var i tyveårene, når du blir over tretti.
Gjest Snoop Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Meget kloke svar dere kommer med... Gjør det ikke lett. En del av meg sier at det er nå jeg har sjansen, nå som jeg er ung, til å prøve forskjellige ting.. Mens den andre delen av meg sier at du har funnet en god og snill kjæreste som gir meg masse trygghet, slike vokser ikke på trær.. Tror jeg får avvente situasjonen.. Er ikke noe jeg kan avgjøre her og nå.. Men skal ærlig innrømme at det hadde vært deilig og vært fri og frank nå som jeg er ung.. Kanskje det er slik som en av dere sa at etter jeg har fyllt 30 år så vil det slå tibake på meg.. Jeg har jo bare hatt sex med samboeren min..Føler kanskje at jeg trenger å få rest litt ifra meg på det området, før jeg slår meg til ro.. Dette høres sikkert helt idiotisk ut, men
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 nei det høres ikke idiotisk ut, ingen vet og ikke du heller hvordan ditt syn vil være på menn og hva du skal gjøre, men en ting er i hvertfall sikkert, at det er mye verre å angre på noe ugjort, for du blir faktisk ikke penere og får mere energi når du runder 30 nei, da går alt nedover, inkludert brystene, det ser jeg selv. Men jeg tror du må finne deg selv, hv a du ønsker i livet, om du vil ha det trygt sammen med mr. trygt hele livet, eller være over 30 og leve med tankene at du aldri skeiet helt ut, hva vil du? finn det ut om ikke så altfor lang tid da.......
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Du er tydeligvis opptatt av trygghet, at ingen mange slike vokser på trær, vet du du må bli mer selvstendig jenta mi, ikke tenk på at en mann gjøre livet ditt komplett, for da vil du bli skuffet, ingen er perfekt, kanskje mr. trygt nå vil begynne å oppføre seg helt annerledes enn det du så for deg, dvs. gutteturer, utroskap, og så har du kastet bort mange år på ham.De trygge guttene er gjerne de som begynner å slå dama si eller andre skumle hemmeligheter som kommer frem.
Gjest Snoop Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 Du har helt rett, jeg må bli med selvstendig... Det er også forholdene som er lit trasige da.. Jeg skal flytte til Oslo igjen om noen uker å begynne å studere... Har vært hjemme hos mor hele sommeren, men nå flytter jeg snart tilbake til leiligheten til meg og typen.. Jeg får se hvordan det går.. Er så mye styr å få seg ny leilighet osv, når jeg studerer.. Han gamle flammen har jo jobb her jeg kommer i fra... Takker for alle gode råd. Kjenner jeg har skikkelig lyst til å være singel, men samtidig vil jeg ha det trygt, rett jeg driter meg ut hvis jeg dumper han.. Men man må vl bare ta en sjans
Gjest Eugene Onegin Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 jeg synes du bare skal sjonglere mellom dem.
Gjest Gjest_Bernt_* Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 Alle kvinners evige dilemma: - trygt og kjedelig sammen med en ansvarsfull mann eller - spennende sammen med en drittsekk. For det er nettopp det at han er en drittsekk som gjør han så spennende. Drama og sjalusi, slamring med dører og oppfarende oppførsel, kjefting, gråt og hyling, snufsing med venninner, utroskap og opprivende konfrontasjoner, da først lever man sterkt og lidenskapelig. Drittsekker og drama, alle kvinners våte drøm.
Gjest Elastica Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Alle kvinners evige dilemma: - trygt og kjedelig sammen med en ansvarsfull mann eller - spennende sammen med en drittsekk. For det er nettopp det at han er en drittsekk som gjør han så spennende. Drama og sjalusi, slamring med dører og oppfarende oppførsel, kjefting, gråt og hyling, snufsing med venninner, utroskap og opprivende konfrontasjoner, da først lever man sterkt og lidenskapelig. Drittsekker og drama, alle kvinners våte drøm. Tull.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Kanskje du skal bare ta deg en tur alene for å tenke litt, kanskje du ser tingene klarere da? en øde plass der du får rom for å tenke litt? det er fryktelig vanskelig å gi deg et konkret svar , da det vil få store konsekvenser for ditt liv fremover.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #20 Skrevet 31. juli 2007 Jeg synes hvis du har lyst å være singel, at du skal flytte for deg selv i oslo, det er ikke vanskelig, det går nok lettere enn du tror, spør skolen om de har mulighet til å ordne noe. sE FOR DEG LIVET som singel , og hvordan du tror det blir, vil du like det? er du sammen med samboeren din bare fordi du føler deg trygg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå