Gå til innhold

Pergo - Hva er det, og hvordan få?

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Vi har nå fått rekvisisjon fra fastlegen til gynekolog-utredning pga barnløshet. Skal bestille time om ikke lenge.

Ser mange her "knasker pergo". Er det noe dere har fått i forbindelse med en slik utredning, og hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk pergo pga manglende EL, men vet det er noen som får det selv om de har EL. Bare for å få et dytt liksom. Er en del pergo-babyer her ute! :ler:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Takk for svar. Måtte du da til gynekolog for utredning, eller ordnet fastlegen din dette?

Skrevet

Jeg fikk dette hos gynekolog. Tror ikke man får dette hos fastlege da de ikke har så mye kunnskap om dette. Man må jo også finne ut om man trenger det, hva som er galt/grunnen til at man ikke blir gravide.

Gjest pergo-knasker
Skrevet

jeg fikk det av min fastlege, men kun fordi gyn ikke var tilstede da jeg trengte å starte på dem (mensen kom raskere enn gyn trodde, og de skal tas under mens)...

Hadde lang utredning etter å ha prøvd ett år, har hatt sykluser både med og uten EL, har mistet i SA, og i det hele tatt...Nå ville gyn gi meg pergo, og jeg takket selvsagt ja. har ikke hatt en eneste bivirking heller, og skulle det bli tvillinger ut av det (som det ofte blir) så er jeg bare takknemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...