Gå til innhold

Drikke til bruden, utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Sitter med budsjettet for udrikningslaget nå. Har regnet med alt utenom drikke til bruden.

Vi skal begynne tidlig om morgenen med frokost, da må hun få noe å drikke.

Så er det 5-6 steder underveis før vi ender opp ute på byen, hvor hun selvfølgelig også får noe å drikke.

Noen som vet hvor mye jeg bør regne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke regn for mye om hun skal vare hele dagen og ut kvelden.

Ellers er det ganske umulig å si da, for det er jo forskjellig fra person til person hvor mye man tåler.

Jeg hadde ikke startet med drikke allerede fra morgenen av. Men det skal ikke jeg legge meg borti da.

Hos meg startet det veldig forsiktig med litt rusbrus og øl. Det syns jeg var kurant for da går det ikke så fort oppover rusmessig....

Hva skal dere gjøre underveis da?

Er det noen steder hun bør være edru, sånn som i spa og sånn? Da mener jeg ikke at man ikke kan ha tatt en liten en, men det er IKKE koselig å være på spa og bli kvalm og sånn... Det virker dessuten ganske utløsende på kvalme om man har tendensen... Bare et tips :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Ringte en venninne som arrangerte utdrikningslag for to år siden og fikk litt tips.

Tanken er ikke en dag hvor bruden er drita før ettermiddagen. Litt til frokost, litt underveis på noen steder (skal steder det selges) og hun skal ikke på steder hun ikke kan ha noe innabords. Så middag og ut. Satt og regnet meg gjennom dagen nå i sted og kom frem til en sum jeg tror passer. Mulig jeg tar i litt der, men da kan alle de andre deltakerne også dele på drikkevarene, de mer jo med og betaler det.

Tør ikke skrive for mye om dagen her, tror ikke hun vet om dette forumet, men man skal aldri si aldri :ler:

Skrevet
Ringte en venninne som arrangerte utdrikningslag for to år siden og fikk litt tips.

Tanken er ikke en dag hvor bruden er drita før ettermiddagen. Litt til frokost, litt underveis på noen steder (skal steder det selges) og hun skal ikke på steder hun ikke kan ha noe innabords. Så middag og ut. Satt og regnet meg gjennom dagen nå i sted og kom frem til en sum jeg tror passer. Mulig jeg tar i litt der, men da kan alle de andre deltakerne også dele på drikkevarene, de mer jo med og betaler det.

Tør ikke skrive for mye om dagen her, tror ikke hun vet om dette forumet, men man skal aldri si aldri :ler:

Var nettopp i et utdrikningslag, bruden tåler vanligvis mye. Det gikk med 12 øl, 2 flasker vin og litt bayleys. Drakk nok ikke opp alt dette, litt gjenglemte flasker, veltede glass, etc. Holdt på fra 8.00 til 02.00.

Tips: Ikke gi hennes sprit, så hun holder ut!

Gjest Frysepulver
Skrevet
Var nettopp i et utdrikningslag, bruden tåler vanligvis mye. Det gikk med 12 øl, 2 flasker vin og litt bayleys. Drakk nok ikke opp alt dette, litt gjenglemte flasker, veltede glass, etc. Holdt på fra 8.00 til 02.00.

Tips: Ikke gi hennes sprit, så hun holder ut!

Da har jeg nok ikke tenkt så halvgærent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...