Gå til innhold

Hva skal jeg ....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_truls_*
Skrevet

Har bare lyst til å spørre dere her inne om hva jeg burde gjøre! traff ei kjempe jente! hadde masse kontakt på tlf og sms (masse) det sa bare pang, og det hva det jeg fikk forståelse fra henne at hun også følte det på samme måten.

Men så ble det ferie tid, fortalte at jeg skulle på en ferietur og at hun kunne bli med, men hun kunne ikke (jobb). så jeg dro på turen og det gikk noen dager får jeg en "sur" mld fra henne om at jeg måtte bare kose meg med damene der, for vi hva jo ikke sammen ol. jeg ringte da til henne og fortalte at hun ikke burde tenke sånn, hun fortalte at hun ønsket jeg var der sammen med henne! ok tenkte jeg sa til henne at jeg skulle avbryte ferien og komme hjem. sendte da masse mld til henne at nå var jeg på tur hjem og at jeg kom innom ol.. men hun har ikke svart på mld. traff ei vennine av henne som sa at hun "spilte kostbar", greit tenkte jeg sendte et pr mld til men uten svar fra henne. så nå sitter jeg her og er litt frustrert. hvor kostbar skal hun da være? eller er det bare at hun tester grensen min? hun har da fått som hun ville, at jeg kom hjem ol... Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi damer kan bli en smule irrasjonelle når vi er redde for å bli såret. Tror du bør ta en skikkelig prat med henne og fremlegge din sak med at du faktisk kom hjem for hennes skyld osv. og at det burde være "bevis" nok for henne. Kanskje har hun noen dårlige erfaringer som sitter igjen? Gjør det i hvert fall klart at det å spille kostbar ikke funker og at du bare blir såret og usikker selv at det. Og to mennesker som begge sitter og er usikre på hver sin kant blir det jo ikke noe forhold av....

Gjest jente37
Skrevet
hvor kostbar skal hun da være? eller er det bare at hun tester grensen min? hun har da fått som hun ville, at jeg kom hjem ol...

Hei. Du har truffet spikeren på hodet.

Mitt råd til deg: ikke kast bort et sekund mer på henne. Hun leker med deg. Dette er et maktspill. Finn deg et jente som behandler deg med respekt og intelligens. Det fortjener du.

Gjest Blondie65
Skrevet

Nei. Nei. Nei. Nei.

Hadde noen gjort det der med min ferie så hadde jeg slettet nummeret deres og ikke kontaktet dem igjen og sperret for inngående samtaler. Det får da være grenser for sjalusi og kontrollfreak.

Oppførselen etter du kom hjem viser jo med all tydelighet at dette ikke er noe å satse på.

Finn noe bedre å gjøre på. Hvis du synes jeg er streng, se for deg guttetur på byen i fremtiden der hun sitter hjemme og surer fordi du tar en pils med kompisene.

Gjest =tentacle=
Skrevet

La noen andre slite med henne.

Du skulle på ferie, inviterte henne med, hun måtte avslå, du dro, hun ble sur, anklaget deg for å være med andre jenter, var fornærmet for at du ikke hadde blitt hjemme, tok imot ditt tilbud om å snu og dra hjem igjen, så straffer hun deg fortsatt med taushet når du kommer hjem.

Og venninnen hennes vet at hun spiller kostbar, så dette er noe hun er vant til å terrorisere folk med.

Ikke si at du ikke har blitt advart i hvertfall ;)

(Og psst, neste gang en dame forventer et eller annet stort av deg, tenk etter om du synes at det er et rimelig krav før du bestemmer deg for om du vil etterkomme det.)

Gjest Gjest_truls_*
Skrevet
La noen andre slite med henne.

Du skulle på ferie, inviterte henne med, hun måtte avslå, du dro, hun ble sur, anklaget deg for å være med andre jenter, var fornærmet for at du ikke hadde blitt hjemme, tok imot ditt tilbud om å snu og dra hjem igjen, så straffer hun deg fortsatt med taushet når du kommer hjem.

Og venninnen hennes vet at hun spiller kostbar, så dette er noe hun er vant til å terrorisere folk med.

Ikke si at du ikke har blitt advart i hvertfall ;)

(Og psst, neste gang en dame forventer et eller annet stort av deg, tenk etter om du synes at det er et rimelig krav før du bestemmer deg for om du vil etterkomme det.)

Takk gode ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...