Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 er jeg frekk hvis jeg går i brudesalong og prøver div. kjoler for å se hva jeg kler best...for så å få tanta mi til å sy en tilsvarende kjole? Har jo selvsagt ikke tenkt å fortelle det til betjeningen da...
~Minni~ Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Strengt tatt så er det vel litt frekt, men jeg hadde gjort det selv...
Twiggie Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 er jeg frekk hvis jeg går i brudesalong og prøver div. kjoler for å se hva jeg kler best...for så å få tanta mi til å sy en tilsvarende kjole? Har jo selvsagt ikke tenkt å fortelle det til betjeningen da... Er det så ille da? Se på det som å prøve klær i en hvilken som helst butikk. Det ville jeg gjort hvis jeg hadde hatt anledning til å få noen til å sy for meg. Få med ei venninne og digitalkamera. Prøv forskjellige kjoler - ta bilder fra forskjellige vinkler. Hehe...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Er det så ille da? Se på det som å prøve klær i en hvilken som helst butikk. Det ville jeg gjort hvis jeg hadde hatt anledning til å få noen til å sy for meg. Få med ei venninne og digitalkamera. Prøv forskjellige kjoler - ta bilder fra forskjellige vinkler. Hehe... Spørs om du får til den, de fleste brudebutikker er meget strenge på at det kan ikke bli tatt noen bilder av kjolen før man har betalt den eller i det minste bestilt den.
t-schnuppa Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 D er jo for å få et innblikk i hvs du kler av forskjellige fasonger og typer da.. Ikke nødvendigvis kopiere akkurat den. Jeg hadde også kunne gjort d, men endte opp m å bestille en fra salongen da. Du handler vel ikke alle plagg du prøver i andre butikker? ... Man må jo ha lov å prøve bare, man har jo ingen kjøpeplikt. Bare gjår d hvis d er d du føler for, d er mange som har gjort tilsvarende før deg
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Er det så ille da? Se på det som å prøve klær i en hvilken som helst butikk. Det ville jeg gjort hvis jeg hadde hatt anledning til å få noen til å sy for meg. Få med ei venninne og digitalkamera. Prøv forskjellige kjoler - ta bilder fra forskjellige vinkler. Hehe... Nettopp pga dette at man som regel ikke har muligheten til å ta bilde!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Nettopp pga dette at man som regel ikke har muligheten til å ta bilde! nå ble jeg overrasket: er det ikke lov å ta bilder av kjolene før man har bestilt den???? er dette helt vanlig? men men ...man kan vel finne ut hva kjolen heter og finne bilde på nettet?
*Emma* Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Jeg syns ikke det. Jeg prøvde kjoler i et par salonger selvom jeg visste jeg ikke kom til å ende opp m kjoler derfra. De hadde nemlig ikke det merket jeg ønsket...og jeg ville kjøpe kjole, ikke leie. Hos hun ene fikk jeg ta bilder men hun sa at hun egentlig ikke pleide å la folk gjøre det nettopp fordi folk får dem sydd etter bildene. Du kan jo uansett prøve masse (mange er jo i ørten salonger og ender jo uansett bare med å handle hos 1) - finn ut hva kjolen heter (ihvertfall hvilket merke det er) også kan du finne bilder på nett etterpå....sånn hvis du føler det er frekt å ta bilder i salongen
Majabeth Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Det var det jeg hadde tenkt å gjøre! SKulle prøve kjoler i salong for å finne ut hva jeg passa, og så skulle jeg få ei jeg kjenner til å sy. Men da jeg var der fant jeg en som passet meg så bra- og som kom på ca like mye i pris for å få hun dama til å sy. Derfor kjøpte jeg likegodt kjole på salg i salongen. Men skal du få den sydd gratis (billigere enn kjoler på salg) anbefaler jeg deg til å gjøre det. Man er jo ikke nødt til å kjøpe kjole bare for at man prøver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå