Gjest syden i januar Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 fått vite at jeg skal til syden ( egypt) i januar sammen med svigerfamilien. Og da har jeg lyst til å stramme opp og gå ned noen kilo. Skal begynne å trene om et par uker tenkte jeg, planen er stram opp en gang i uken,spinning minst en gang i uka og en gang med apparater og lignende. Vil det være nok til at jeg vil føle meg smashing i januar? hihi
sweetdana Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du bør kanskje prøve å legge om kostholdet også hvis du skal se "smashing ut" kan jo hende du har et godt kosthold allerede, men hvis ikke kan det jo lønne seg å følge de allminnelige kostholdsråd.
duddi Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 fått vite at jeg skal til syden ( egypt) i januar sammen med svigerfamilien. Og da har jeg lyst til å stramme opp og gå ned noen kilo. Skal begynne å trene om et par uker tenkte jeg, planen er stram opp en gang i uken,spinning minst en gang i uka og en gang med apparater og lignende. Vil det være nok til at jeg vil føle meg smashing i januar? hihi Me too Begynte å trene forrige uke. Og har de samme planene som deg, har lagt om kostholdet også. Stå på!!
Chica Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Kostholdet har veldig mye å si. Jeg startet opp å trene minst tre ganger i uka i januar og har fortsatt siden. Gjorde ingenting med kostholder, så har ikke endret mye fasong
Gjest Kristin_ Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det er et "ordtak" i treningsmiljø at det er bedre å trene dårlig og spise bra, enn å trene bra og spise dårlig. Om dette holder for alle i 100% av tilfellene er selvfølgelig en annen sak. Mange overvurderer ganske heftig hvor mye kalorier de forbrenner når de begynner å trene, og legger på seg fordi de spiser enda mer enn før =D Selvsagt kan resultater komme av trening alene, men de blir veldig mye bedre om man også justerer litt på kostholdet. Der er det bare noen enkle pointers som skal til -Spis magert protein -Spis langsomme karbohydrater, og få i deg nok fiber -Spis sunt fett (plante- eller fiskefett) -Kutt ut sukker, mettet fett og å bruke mye salt I tillegg må man spise mindre enn det man forbrenner for å gå ned i vekt. Med et bra kosthold burde 3 treningsøkter i uken gi ganske gode resultater. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå