Gå til innhold

Kost til mineralsminke

Anbefalte innlegg

Gjest mineral-rookie
Skrevet

Har kjøpt mineralfoundation fra IsaDora, og kosten jeg fikk med var forferdelig og mistet masse hår.

Hvilken kost bør jeg saste på, og hvor kan jeg evt få kjøpt denne?

(Aldri brukt vanlig foundation, men tenkte denne mineralmakeup'en kunne være verdt å prøve.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har kjøpt mineralfoundation fra IsaDora, og kosten jeg fikk med var forferdelig og mistet masse hår.

Hvilken kost bør jeg saste på, og hvor kan jeg evt få kjøpt denne?

(Aldri brukt vanlig foundation, men tenkte denne mineralmakeup'en kunne være verdt å prøve.)

Jeg har en kabuki kost som er fra Smashbox, kjøpt på Visage make up store i Oslo. Den er helt fantastisk :) Myk, men veldig presis. Hårer ikke fra seg.

Bilde av den;

http://www.smashbox.com/index.cfm/fuseacti...4-c1028c565b2b/

Hvordan var forresten mineral make upen til IsaDora? Er den helt matt eller har den glitter/shimmerpartikler i seg?

Endret av Lola83
Skrevet

Jeg kjøpte meg en vanlig stor kost fra Bodyshop og den var kjempefin. Har tidligere brukt en slik billigkost fra HM til mineralsminken min og det ble myyye finere med den nye kosten. Den kosta forresten 155,-

Skrevet

Kjempefornøyd med Isadora. Var litt skeptisk da jeg prøvde den i butikken og så at den glitret veldig mye, men dette ble borte da den fikk smeltet inn i huden.

Men nå er jo jeg forsåvidt veldig ny på mineralsminke, har ikke prøvd noe annet enn Isadora så sånn sett kanskje ikke den rette til å gjøre seg opp en mening :)

Gjest Camillo
Skrevet

Jeg bruker den som hører til ID Bare Minerals. Kjøper den i Tone Lise-butikken i Brugata, Oslo.

Skrevet

Bruker Chanel kabuki med naturbust. Kjøpte den på danskebåten. Elsker den!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...