Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke opp noe når jeg søker etter kvinneguiden lenger... Er det borte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da, vi er ikke borte. Men jeg opplever også litt trøbbel med søkemotoren i dag.

Skrevet

Edda Media kommer i alle fall opp hos meg, men jeg har også slitt med å søke i dag. Fant ikke min favoritt freebie-butikk en gang.

Skrevet

Søkemotoren har vært litt rar i flere dager - og nå får jeg ikke logget inn. Ser riktignok en melding om at det er noe trøbbel og at innlogging er stoppet mens fiksing pågår, men....er det noen som aner tidsforskjellen mellom "Linden Land" og Norge? Ser den meldingen kom opp kl. 10.31 AM lokal tid. Antar det er den som blokkerer meg, men hadde vært OK å vite tidsforskjellen.

Skrevet

Hvis du ser øverst i hjørnet på secondlife.com ser du lokal SL tid :)

Skrevet

Jeg sliter også med søkingen. Uansett hva jeg søker på av steder, så kommer det opp "Service Unavailable" (sammen med hus-ikonet).

Skrevet

Jepp, det har vært sånn i mange dager, men hvis du søker på den første fnutten (tror det er "All") så hjelper det. Da kommer det opp ganske mye, så jeg tror den virker.

Skrevet

Det hjelper ikke å søke på "all" hos meg. Jeg får opp navn, men sliter med både grupper og steder.

Skrevet

http://blog.secondlife.com

bruk den for å sjekke status. Står mye nyttig der om problemene som er i SL. Som f.eks søkemotoren, den har de hatt store problemer med en stund nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...