Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en god, uparfymert bodylotion? Helst fra parfymeri.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Cliniques All About Moisture er kjempegod. Den er lettflytende, har litt mentol eller peppermynte i seg som virker kjølende, og er uparfymert. Kommer i stor pumpeflaske på 400 ml, pris vet jeg dessverre ikke, for jeg kjøpte min på tax free.

Skrevet
Cliniques All About Moisture er kjempegod. Den er lettflytende, har litt mentol eller peppermynte i seg som virker kjølende, og er uparfymert. Kommer i stor pumpeflaske på 400 ml, pris vet jeg dessverre ikke, for jeg kjøpte min på tax free.

Så bra, men den lukter asså ingenting? Jeg skal blande den med coconut olje ser du, så tror ikke pepeprmynte og coconut lukt går så bra sammen :ler:

Gjest Deception
Skrevet

Det er vanskelig å finne 100% ikke-luktende bodylotioner; de fleste lukter dessverre plast/kjemisk. Men denne er så luktfri som det lar seg gjøre, og jeg tror nok kokosduften vil overdøve det aller meste av egenduft.

Hvorfor ikke bare lukte på den, og teste om den fyller kravene? Body Shop har forresten også uparfymert bodylotion, beregnet på å tilsette duft.

Skrevet
Det er vanskelig å finne 100% ikke-luktende bodylotioner; de fleste lukter dessverre plast/kjemisk. Men denne er så luktfri som det lar seg gjøre, og jeg tror nok kokosduften vil overdøve det aller meste av egenduft.

Hvorfor ikke bare lukte på den, og teste om den fyller kravene? Body Shop har forresten også uparfymert bodylotion, beregnet på å tilsette duft.

Ja, skal teste den ut snarest :sminkedokke: Takk for tipset!

Body Shop har jo egen lotion for det ja, men synes egentlig ikke den er noe spes. bra.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Blue Lagoon mineral moisturizing cream er kjempegod og helt uten lukt..

:sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...