Gjest student? Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg sjekket nettsøknaden min nå. jeg har rykket ned fra 27.plass til 22 plass, betyr dette at suppleringsopptaket er ferdig og jeg ikke kom inn? eller kan det oppdateres enda? har jeg fremdeles sjans? flere andre som har sett endringer i nettsøknaden sin?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Du kan fremdeles rykke nærmere målet dersom folk sier fra seg studieplass, ventelisteplass eller ikke møter opp på studiedagen. Men det er klart at dersom det er snakk om et studium med 10 plasser, så er vel desverre ikke sjansene store for at du kommer inn. Så er det jo også det at man ofte må ha et sted å bo dersom studiestedet er et stykke borte og det kan være vanskelig å skaffe seg i løpet av en dag eller to.
Gjest stundent? Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 takk for svar. det er 120 plasser på studiet jeg har søkt på, og skolen ligger i byen her. sukk. det ser dårlig ut. bare håper et mirakel skjer og at jeg kommer inn på lokalt sup.opptak el noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå