Lund Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hvordan kan jeg klarer å gå ned fire kilo på en mnd.
LilleSolstråle Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hvordan kan jeg klarer å gå ned fire kilo på en mnd. Trener du? Beste måten min for å gå ned fort i fett,er å trene lenge og i "sakte" tempo(altså,ikke spurte i 20 min,men gå/sykle en time),styrke-trening er også supert. Angående mat,så er dette helt Nei mat; sukker,hvitt mel (boller,hvitt brød,kaker,kjeks,godteri),husk også drikke som inneholder sukker. Spis mest på morran og til lunsj og ha en lettere middag,men ikke overspis. Mellom måltider er flott. Ja mat,er;kornbrød/knekkebrød,salat,grønnsaker,frukt (ikke melon), fullkorn ris og fullkorn pasta,rent kjøtt egg og fisk. Noe som også kan være lurt,er faktisk å telle kalorier av det du spiser og drikker. Vet ikke hvor mye du spiser til vanlig,men med et kalori nivå på 1000-1200 bør du gå ned (men veldig viktig å ikke spise sukker og hvitt mel. Hvitt mel kan gjøre deg oppblåst også). Nå er ikke jeg en ekspert,men dette har funket veldig bra for meg når jeg har skullet nå ned. Håper det var litt til hjelp, lykke til!!
Gjest Kristin_ Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Mye kan gjøres ved å kutte sukker, raske karbohydrater, salt og mettet fett Men om du går ned har jo rett og slett bare med kalorier forbrent>kalorier inntatt. Om du skal gå ned 4 kg på 4 uker må du ha et kaloriunderskudd på 1000 per dag. Dette er lettest å oppnå hvis du trener en del også, og resultatet blir penere.
Fruktig Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Tell kalorier, tell kalorier, tell kalorier:) Og ja, VG Vektklubb er genial!
Twigi Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg antar at du egentlig er mer opptatt av å gå ned i centimeter enn nødvendigvis å gå ned i vekt. Går du for fort ned, risikerer du å miste muskelmasse, og det er ikke så veldig pent - hjelper ikke så mye på cm heller. På et halvt år gikk jeg ned 1 kilo, men minket 7 cm på midjen. Da gjorde jeg ingent tøffe kutt i matveien, men trente masse, både forbrenning og styrke. Hvis du trener 3 g i uka, og samtidig følger et fornuftig kosthold så vil du se stor effekt. Det meste med å trene, er at du øker muskelmassen, noe som igjen gjør at kroppens hvileforbrenning øker. Ikke være redd for muskler, det skal utrolig mye trening til for at de faktisk skal bli synlige. Jeg har trent masse i flere måneder, MYE styrke, og har bare slanke, definerte muskler.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan kan jeg klarer å gå ned fire kilo på en mnd. Kutt ut fett og sukker, spis regelmessig for å få igang forbrenningen og tren endel. PS!Noe sukker og fett må du ha. Jeg gikk ned 12 kilo på 2 mnd ved å kutte ut fett og sukker.
Gjest nimbus Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 PS!Noe sukker og fett må du ha. Tull, ingen trenger sukker. Karbohydrater, ja, og fett, men ikke sukker.
Ce'Nedra Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Kutt karbohydratene, spis mat med lav GI, lite og ofte, tren styrke og utholdenhet.
Arwen Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Vektklubben på VG! Jeg har gått ned fire kilo på fire uker.
Lund Skrevet 6. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2007 Vektklubben på VG! Jeg har gått ned fire kilo på fire uker. ok,takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå