Gå til innhold

Under 3 uker igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det under 3 uker til vi gifter oss...Og jeg begynner å bli dritt lei av å tenke/planlegge bryllup. Nå mot slutten må man plutselig ta fatt i de tingene som man har utsatt og skjøvet foran seg.

Det meste er jo på plass, men det er jo likevel en del ting å pusle med dessverre.

Heftet vi skal ha ved bordet og dets innhold. Selve omslaget er ferdig, men innholdet mangler det en del på.

Tegne bordkart (har bestemt hvor de ulike skal sitte)

Collage med gamle/morsomme/nye bilder av alle gjestene skal henges opp i foajeen sammen med velkomstdrinken. (Mye er gjort, men noe gjenstår også her...)

Lage kjøreplan med toastmaster (til uka)

Bonger (er vel også laget, må bare kopieres opp)

Min sang til brudgommen tror jeg ble ferdig i dag (Har hoppet frem og tilbake mellom sang og tale. Tror nå jeg har landet på sang)

Spilleliste (er en stor og viktig jobb som må gjøres nøye)

Kirkeprogram (er påbegynt, men må snakke med presten til uka først)

Hmm....ser jo nå at jeg er godt i gang med det meste og at det ikke er noen grunn til panikk. Men det er bare begynt å bli så kjedelig. Gleder meg til selve bryllupsdagen nå, hvor alle forberedelser er gjort og dagen bare kan nytes!!!!

Noen flere som har det /har hatt det på denne måten tett opp under bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Gjest 3llie
Skrevet

Du er nok ikke alene om å være drit lei all planlegging når det begynner å nærme seg. Mannen min sa det til meg når det var omtrent 3-4 uker igjen til bryllupet, og jeg må innrømme at jeg ble litt lei meg og nervøs. Men et par uker etterpå så skjønte jeg godt hva han mente med det han sa, for da satt jeg selv med akkurat de samme følelsene... det skulle bli så deilig å bare bli ferdig! Det var så mye kluss, frem og tilbake den siste uken at jeg fikk bryllupsplanlegginga langt opp i halsen rett og slett. Uff, æsj.. dette ble mye greier.. sånne tanker dukket opp flere ganger daglig. Og vi holdt på og styret frem til siste mulige øyeblikk.

Klarte ikke å slappe av før etter at jeg hadde holdt talen min. Da var det utrolig deilig å puste ut og lene seg tilbake, nyte kvelden.

Både mannen og jeg skjønner nå veldig godt hvorfor det er så mange som gifter seg for andre gang som gjør det enkelt... jeg hadde ikke orket å gjøre dette en gang til.

Jeg ønsker deg masse lykke til på dagen din. Håper den står til forventningene :)

Gjest Gjest_Mandy_*
Skrevet

Fullt forståelig! Jeg var også rimelig lei av planleggingen på slutten. Gledet meg til det var over, liksom. Men det betyr også at du antakelig har planlagt veldig godt, som igjen betyr at du på bryllupsdagen kan lene deg tilbake, slappe av, nyte dagen mens du vet at alt er under kontroll. Ikke tenkt praktiske ting på bryllupsdagen - bare nyt!

Jeg slappet av i det jeg satte meg ned på stolen min i kirken. Derfra og ut var alt bare morsomt.

Du er HELT normal ;) Ha en strålende bryllupsdag :sol:

Skrevet

hehe...ja, det er godt å høre at jeg er helt normal.

Har vært noen intensive dager nå. Gårdagen var effektiv. Vi var hos bakeren, presten, fotografen, floristen, frisøren og toastmasteren til slutt. Fikk gjort mye, men også nye spørsmål og oppgaver dukket opp. Tar det aldri slutt da?? Joda, det gjør nok det... vi er fremdeles i rute, så det er bare å bite tenna sammen og stå på de siste to ukene :)

Skrevet

Helt enig - gifter oss 25. aug og begynner også å bli lei...nå er det bare altfor mye detalher og ting og ting MÅ ordnes. Føler at mange rundt meg begynner å bli lei selv om jeg på ingen måte er bridezilla, men trenger hjelp fra de nærmeste...men men, gleder oss stort selv om alle detaljene er litt kjedelig akkurat nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...