Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hypotetisk spm.

Blir vagina utvidet av og ha sex ofte med en med en meget stor penis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann 42
Skrevet
Hypotetisk spm.

JA. Store peniser er djevelens verk, og alt over 18 cm er forkastelig. Hvis Gud ville at vi skullle ha store peniser, så hadde jeg også fått en.

Skrevet
JA. Store peniser er djevelens verk, og alt over 18 cm er forkastelig. Hvis Gud ville at vi skullle ha store peniser, så hadde jeg også fått en.

Uff..ja, noen er vel bare mere heldige/uheldige enn andre :) Personlig så synes jeg at det er trist hvis noe så godt skal være estetisk ødeleggende for vaginaen.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hypotetisk spm.

Nei.

Skrevet
Nei.

Ok, men hypotetisk sett at det gjør vondt etterpå da, i vagina musklene, hva skulle det betydd da?

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, men hypotetisk sett at det gjør vondt etterpå da, i vagina musklene, hva skulle det betydd da?

At du hypotetisk sett har hatt en kuk større enn du er vant til i fitta di :tommel:

Ingen fare fitta di trekker seg sammen til i morgen :søvn:

Skrevet

Nei, definitiv ikke. Husk at vagina utvider seg ca 10cm i omkrets ved fødsel. Og så trekker den seg sammen igjen. Veldig fleksibel veit du

Skrevet
At du hypotetisk sett har hatt en kuk større enn du er vant til i fitta di :tommel:

Ingen fare fitta di trekker seg sammen til i morgen :søvn:

Tihi. Du er løyen :sminkedokke:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Du bruker dem vel under sex?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hahahahahaha! :fnise:

Skrevet

Hypotetisk sett tror jeg du har knulla en fyr med litt stor kuk litt for lenge, å nå har du vondt i fitta di, tror du skal slutte med dette snarest så du ikke blir for vid for din fremtidige kjæreste som har veldig liten kukk...

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_jørgen_*
Skrevet

De fleste jeg har knulla blir småfrelst i samme slengen. De roper som regel herregud når jeg tar den frem og Gud når vi knuller. Hva mer er det å si? Jo størrelsen har en viss innvirkning :-)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
De fleste jeg har knulla blir småfrelst i samme slengen. De roper som regel herregud når jeg tar den frem og Gud når vi knuller. Hva mer er det å si? Jo størrelsen har en viss innvirkning :-)

Eller slik jeg sa engang til en fyr..Herregud DEN får du iallefall ikke lov til å stikke inn..ikke får du den inn heller! :ler:

Skrevet

Finnes vel forum som er bedre egnet for å øke selvtilliten sin enn her :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...