Lola83 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hypotetisk spm. Blir vagina utvidet av og ha sex ofte med en med en meget stor penis?
Gjest Mann 42 Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hypotetisk spm. Blir vagina utvidet av og ha sex ofte med en med en meget stor penis? JA. Store peniser er djevelens verk, og alt over 18 cm er forkastelig. Hvis Gud ville at vi skullle ha store peniser, så hadde jeg også fått en.
Lola83 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 JA. Store peniser er djevelens verk, og alt over 18 cm er forkastelig. Hvis Gud ville at vi skullle ha store peniser, så hadde jeg også fått en. Uff..ja, noen er vel bare mere heldige/uheldige enn andre Personlig så synes jeg at det er trist hvis noe så godt skal være estetisk ødeleggende for vaginaen.
Gjest =tentacle= Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hypotetisk spm. Blir vagina utvidet av og ha sex ofte med en med en meget stor penis? Nei.
Lola83 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Nei. Ok, men hypotetisk sett at det gjør vondt etterpå da, i vagina musklene, hva skulle det betydd da?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Ok, men hypotetisk sett at det gjør vondt etterpå da, i vagina musklene, hva skulle det betydd da? At du hypotetisk sett har hatt en kuk større enn du er vant til i fitta di Ingen fare fitta di trekker seg sammen til i morgen :søvn:
gompen Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Nei, definitiv ikke. Husk at vagina utvider seg ca 10cm i omkrets ved fødsel. Og så trekker den seg sammen igjen. Veldig fleksibel veit du
Lola83 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 At du hypotetisk sett har hatt en kuk større enn du er vant til i fitta di Ingen fare fitta di trekker seg sammen til i morgen :søvn: Tihi. Du er løyen
Gjest =tentacle= Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Ok, men hypotetisk sett at det gjør vondt etterpå da, i vagina musklene, hva skulle det betydd da? Du bruker dem vel under sex?
bad_kitty Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 JA. Store peniser er djevelens verk, og alt over 18 cm er forkastelig. Hvis Gud ville at vi skullle ha store peniser, så hadde jeg også fått en. Hahahahahaha!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Hypotetisk sett tror jeg du har knulla en fyr med litt stor kuk litt for lenge, å nå har du vondt i fitta di, tror du skal slutte med dette snarest så du ikke blir for vid for din fremtidige kjæreste som har veldig liten kukk...
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 De fleste jeg har knulla blir småfrelst i samme slengen. De roper som regel herregud når jeg tar den frem og Gud når vi knuller. Hva mer er det å si? Jo størrelsen har en viss innvirkning :-)
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 De fleste jeg har knulla blir småfrelst i samme slengen. De roper som regel herregud når jeg tar den frem og Gud når vi knuller. Hva mer er det å si? Jo størrelsen har en viss innvirkning :-) Eller slik jeg sa engang til en fyr..Herregud DEN får du iallefall ikke lov til å stikke inn..ikke får du den inn heller!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 De fleste jeg har knulla blir småfrelst i samme slengen. De roper som regel herregud når jeg tar den frem og Gud når vi knuller. Hva mer er det å si? Jo størrelsen har en viss innvirkning :-) Finnes vel forum som er bedre egnet for å øke selvtilliten sin enn her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå