Damien* Skrevet 19. mars 2003 #1 Skrevet 19. mars 2003 Vi skal gifte oss i Finland,og jeg har ei vennine der, som skal bli min forlover. Men nå har jeg tenkt, og jeg har veldig lyst på en til...hun er søsteren til samboeren min...jeg kjenner henne ikke så veldig godt men vi kommer godt overens og jeg liker henne.Er det feil at vi er ikke bestevenninner eller at vi har ingen felles barndom osv?Jeg vet ikke om hun har lyst på det engang men jeg vil ha noen jeg kan stole på og noen som kjenner slektningene og gjester som kommer herfra.Og selvsagt noen jeg liker å gjøre ting med,gå ut osv.
Gjest Prinsessen Skrevet 19. mars 2003 #2 Skrevet 19. mars 2003 Hva er problemet? Om du kan ha svigerinnen din til forlover ogs`? skulle det være ett problem må du jo spørre deg om hvorfor. hva m hun i Finland har du bedt henne være forlover allerede? For du kan jo godt ha to... Og siden hun her skal bli svigerinnendin er det bare en nydelig gest å ha henne til forlover også. Det er flere og flere som har to forlovere. Kunne aldri vært meg men...
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #3 Skrevet 19. mars 2003 Jeg synes også at man kan ha to forlovere hvis man vil... fordi jeg mener at det er opptil hver enkelt... maen jeg ville ikke hatt det...men jeg har verdens beste venninde som er soleklar kandidat....lykke til med valget...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå