Pasha Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Har noen av dere malm kommode fra ikea? Hvordan er den kvalitetsmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 29. juli 2007 #2 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har Malm kommode til nattbord. Vet ikke helt hva jeg skal si om kvaliteten. Det kommer jo an på hvor mye slitasje den blir utsatt for. Her hos meg er det minimalt, så jeg synes den er ok. Eneste var at deler var knust da jeg skulle montere dem. Irriterende å måtte vente på nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2007 skal bli brukt til klær. Trenger en kommode med mye plass (skuffer).. men den bør ikke være for bred (altså "dobbel") og da er det jo greiest å ha den litt høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 29. juli 2007 #4 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde en Malm-kommode, og den var dårlig kvalitet. Noen av skuffene ville ikke lukke seg, og skuffebunnene tålte lite vekt. Vet ikke om det var feil på den ene, eller om det gjelder alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har den og er veldig fornøyd med den:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2007 Høres ikke bra ut dersom de fleste er sånn frk Åberg.. får nok riste og teste dem litt på varehuset før jeg evt kjøper en ja. Noen andre tips til en kommode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med mine men de tåler jo selvsagt ikke det samme som heltre, dvs jeg setter ikke tunge ting som lager riper på dem osv. Har måttet stramme noen skruer til skuffene en gang men var jo min egen feil at jeg gjorde en sløv jobb da jeg satte dem sammen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juli 2007 #8 Del Skrevet 29. juli 2007 Vi har Malm kommode som nattbord. Mine skuffer er stappfulle av blader, så det blir ganske tungt. Ikke noe problem. Har nettopp kjøpt kommoden som du viser til, skal brukes til klær o.l. Virker like bra. viktig å være nøye når du setter skuffene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 29. juli 2007 #9 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har kjøpt en brukt, helt grei den. Har klær og leker i, ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 29. juli 2007 #10 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har Malm kommode til nattbord. Vet ikke helt hva jeg skal si om kvaliteten. Det kommer jo an på hvor mye slitasje den blir utsatt for. Her hos meg er det minimalt, så jeg synes den er ok. Eneste var at deler var knust da jeg skulle montere dem. Irriterende å måtte vente på nye. Jeg har også malm nattbord (bare 2 skuffer) Fungerer greit til rote skuffe og har mange ting der. Eneste er at hvis jeg har begge skuffene ute så tipper den forover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 29. juli 2007 #11 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har to kommoder som brukes til klær og hobbyskrot. De er veldig tungt lastet og fungerer fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3barnsmamma Skrevet 30. juli 2007 #12 Del Skrevet 30. juli 2007 Vi har en sånn stor malm kommode med 6 eller 8 skuffer eller hva det er, til kommode på barnerommet. Den er fullstappet med både klær og annet nips, til tider ganske tungt lastet faktisk! Og det har fungert helt utmerket hittil! Bare vær nøye på å skru den godt sammen, så holder den i årevis Ikke noe dårligere enn de fra Bohus og Skeidar iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. juli 2007 #13 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Begynner nå å lure på om jeg bare var uheldig, siden andre har gode erfaringer. Kanskje min var en eldre utgave. Den var uansett en mindre versjon, med tre skuffer. Men jeg hadde heller ikke spesielt tunge ting i den, bare noen toalettsaker, sokker og undertøy. Endret 30. juli 2007 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 30. juli 2007 #14 Del Skrevet 30. juli 2007 Vi har Malm kommode som nattbord. Mine skuffer er stappfulle av blader, Er det bare jeg som tenker "kommode" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. juli 2007 #15 Del Skrevet 30. juli 2007 Har også både nattbord og en slik med fem skuffer, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. juli 2007 #16 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har den med seks skuffer - og jeg er kjempefornøyd. Den er full av klær, og den har aldri falt sammen eller blitt ødelagt på noe som helst måte. Men jeg har en venninne som påstår at skuffene på hennes Malm-kommode har gått fra hverandre flere ganger. Kanskje hun ikke har skrudd de ordentlig sammen? Eller kanskje det har noe å si hvilken modell man har? Jeg har i hvert fall hvit, seks skuffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. juli 2007 #17 Del Skrevet 30. juli 2007 Har også både nattbord og en slik med fem skuffer, er veldig fornøyd. Her også, godt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 30. juli 2007 #18 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med vår Malmkommode. Den er lik den på linken, bare i eikefinér. Har tålt flytting, masse klær, blader, "skrot" av diverse slag... Jeg har ikke noe negativt å si om kvaliteten (men klart, den er ikke heltre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #19 Del Skrevet 30. juli 2007 Har noen av dere malm kommode fra ikea? Hvordan er den kvalitetsmessig? Det står jo at det er bjørkefiner, så da sier det seg selv. Finer er litt tykkere enn papir. skal du ha klær i, så blir det mye uttrekking. Man får hva man betaler for her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 30. juli 2007 #20 Del Skrevet 30. juli 2007 jeg har den med tre skuffer og de er stappfulle av klær. det eneste jeg har å si på den er at den velter om alle skuffene er ute samtidig, så det er lurt å feste den til veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå