Gå til innhold

ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_emily_*
Skrevet

hadde dere reagert? for kanskje jeg overreagerer.

jeg sendte han en melding. hadde vært kjip mot han før han dro på hyttetur. han ba ikke meg med. men han og flere venninner og kamerater skulle dra.

han ba meg ikke. jeg ble irritert.

så dagen etter på kvelden sendte jeg han en "love-u-melding". jeg fikk "vårt" svar tilbake etter 15 min.

to timer senere ringer jeg. som jeg alltid gjør. han tar den ikke. og ikke ringer ha opp igjen...

hvordan ville dere reagert på dette?

jeg tok det ikke opp med han når jeg snakket med han. jeg vet ikke. :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at han koser seg sammen med vennene sine. Det er ikke sikkert han har hørt telefonen eller han kan være opptatt.

Gjest Gjest_Maaneskinn_*
Skrevet

Det kommer litt an på om du har opplevd dette før, eller om det er første gang. Hmm?

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje det ikke er mobildekning der?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Når du har vært kjip mot ham, kan det hende at han vil være i fred litt. Siden du alltid ringer også, er det ikke sikkert at han tror at du skal si noe veldig viktig slik at han må ringe deg tilbake umiddelbart.

Skrevet

Slapp av, ha litt tiltro til han. Han synes sikkert som alle andre mennesker at det er godt å være litt "fri" en gang iblant.

Skrevet

Jeg hadde ikke likt om kjæresten min dro på hyttetur med flere kamerater og veninner uten at jeg hadde blitt bedt med. Hadde det vært guttetur hadde det vært en ting... Og hvis jeg ikke hadde fått tak i han heller så hadde jeg nok blitt litt grinete må jeg inrømme...

Skrevet

Er du sur på grunn av dette så er du det. Da skal du ikke begrave det bak "jeg har ikke rett til å være sur".

Si fra neste gang han drar på tur at du vil at han skal ta telefonen om du ringer. At det faktisk er et kriterie for at han skal få dra. (Ja, det kan du kreve!) Aksepterer han det, får du den respekten og tilliten du vil ha, og slipper å være grinete neste gang... om han ikke aksepterer det, har han tydeligvis ikke skjønt hva som er viktig for deg, og da må du prøve å forklare han det.

Men husk... "pick your battles". Er dette viktig for deg så må du ikke gi deg. Er det bare litt sutring, la det heller være. Jeg tror det er viktig for deg, kanskje du føler at han ikke bryr seg, når han bare stikker på tur uten deg. Prøv å lag et kart over HVA du føler og HVORFOR, så er det lettere å forklare ham det på en saklig måte.

Gjest Tanita
Skrevet

Har opplevd det samme og det der er ikke noe gøy. Gjør det til en fast regel at hvis han ikke svarer når du ringer så ringer han iallefall opp igjen, og motsatt hvis du f eks er borte og han ringer deg. :)

Gjest smiely
Skrevet

Det jeg reagerte på var at det var en tur med begge kjønn, men at du ikke fikk være med. Det synes jeg var det rare her. Hadde det vært en guttetur og han ikke tok telefonen hadde jeg ikke reagert så mye, men når det er en tur med begge kjønn men du ikke får være synes jeg det er rart og du har grunn til å reagere mener jeg.

Skrevet

Jeg hadde reagert mye mer på at jeg ikke fikk være med på tur, enn at han ikke svarte telefonen.

Skrevet

Om jeg stolte på partneren, hadde jeg ikke tenkt noe videre over det, annet enn at han var opptatt/ikke hørte mob/dårlig dekning eller noe annet, og prøvd senere, eller ikke.

Så... Dilemmaet til TS er vel ikke at han ikke svarte, men noe annet, nemlig begrunnet eller ubegrunnet usikkerhet iht. partneren. Hva kan gjøres med det?

Skrevet
Om jeg stolte på partneren, hadde jeg ikke tenkt noe videre over det, annet enn at han var opptatt/ikke hørte mob/dårlig dekning eller noe annet, og prøvd senere, eller ikke.

Så... Dilemmaet til TS er vel ikke at han ikke svarte, men noe annet, nemlig begrunnet eller ubegrunnet usikkerhet iht. partneren. Hva kan gjøres med det?

Man kan jo reagere på sånt selv om man stoler på kjæresten sin da.

Skrevet
Det jeg reagerte på var at det var en tur med begge kjønn, men at du ikke fikk være med. Det synes jeg var det rare her. Hadde det vært en guttetur og han ikke tok telefonen hadde jeg ikke reagert så mye, men når det er en tur med begge kjønn men du ikke får være synes jeg det er rart og du har grunn til å reagere mener jeg.

Jeg er enig i denne.. Sa han noen grunn til at du ikke fikk være med? Var det kun venner og venninner og ingen kjærestepar? I så fall forstår jeg det. Du fikk jo svar på melding da, men jeg synes det er rart hvis han ikke ringte deg tilbake i det hele tatt, da hadde jeg nok begynt å lure selv. Fair nok at han kanskje var opptatt akkurat når du ringte, men han bør kunne ringe opp når han ble ledig.

Skrevet
Man kan jo reagere på sånt selv om man stoler på kjæresten sin da.

Fordi han ikke tok tlf? :klø: Da er det nok mange som er sure på meg.

Skrevet
Fordi han ikke tok tlf? :klø: Da er det nok mange som er sure på meg.

Tar ikke så lang tid å ringe opp igjen og spørre om det var noe spesielt...

Man trenger jo ikke å glemme/fortrenge at man har kjæreste fordi om man er på fest da. Kjæresten din er kjæresten din, selv om du er på en fest med søte morsomme damer og er påvirket av alkohol. Eller, SPESIELT da, kanskje..

Rotete, men ja...:)

Skrevet

Telefonsamtaler glemmes, det kan raskt skje. For meg har det aldri vært noen big deal. Men, men... Folk er jo forskjellige.

Skrevet

Helt enig! På guttetur skulle han ha fått være i fred, men...

Skrevet

Jeg ringer så godt som aldri til kjæresten min hvis han er ute i festlige lag. Jeg sender meldinger, og får av og til svar :ler:

Hadde bare ringt om det var noe veldig viktig, og da hadde han nok svart også..

Jeg er glad han heller ikke ringer meg på venninnekvelder etc.. Det er ikke alltid det passer seg å koseprate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...